یک خبر خوش به طرفداران برنامه‌های ایرج طهماسب
یک خبر خوش به طرفداران برنامه‌های ایرج طهماسب

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: برنامه مهمانی که به صورت هفتگی به مناسبت عید نوروز از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شد، امسال قرار است از شبکه نسیم تلویزیون ملی پخش شود.این برنامه گفت و گو محور، با آیتم‌های جالب و عروسک‌های متنوع، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم«مهمانی» ایرج […]

- یک خبر خوش به طرفداران برنامه‌های ایرج طهماسب

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: برنامه مهمانی که به صورت هفتگی به مناسبت عید نوروز از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شد، امسال قرار است از شبکه نسیم تلویزیون ملی پخش شود.
این برنامه گفت و گو محور، با آیتم‌های جالب و عروسک‌های متنوع، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم
«مهمانی» ایرج طهماسب: این برنامه تولیدی ایرج طهماسب، تلفیقی از عروسک‌های قدیمی و جدید است و امید است که به نوروز برسد. احتمالاً در ۹ قسمت تولید خواهد شد.

برنامه «پایتخت»: برنامه‌های محبوب و مهم همچون «پایتخت» همچنان در دست بررسی و مذاکره برای تولید هستند.

سایر برنامه‌های موفق

بر اساس اظهارات نقویان، سریال‌های «بازپرس»، «گیلدخت» و «محرمانه» از جمله سریال‌هایی بودند که بیش از ۱۵ میلیون مخاطب داشتند.

تولیدات مرکز پویانمایی صبا

رحیم لیوانی، مدیر مرکز پویانمایی صبا، اعلام کرد که ۱۸ مجموعه در این مرکز تولید شده‌اند که ۴ مجموعه آن جدید هستند. از جمله این آثار می‌توان به «دشت پر ماجرا»، «فیل کوچولو» و «چی شد که این رنگی شدم» اشاره کرد. همچنین، تولید و پخش آثاری چون «شکرستان» و «جوانمردان» همچنان ادامه دارد.

منبع: اطلاعات انلاین