شهاب زاهدی به صورت قرضی در تابستان به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بازگشت و عملکرد خوبی هم در تیمش داشت. شهاب که بهترین گلزن پرسپولیس بود، ناگهان در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شد و حالا به تیمی در لیگ ژاپن پیوسته است. نکته جالب در خصوص رفتن زاهدی به تیم آویسپا […]

- چرا مهاجم پرسپولیس با باشگاه جدیدش قرارداد ۳ ماهه بست؟

شهاب زاهدی به صورت قرضی در تابستان به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بازگشت و عملکرد خوبی هم در تیمش داشت. شهاب که بهترین گلزن پرسپولیس بود، ناگهان در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شد و حالا به تیمی در لیگ ژاپن پیوسته است.

نکته جالب در خصوص رفتن زاهدی به تیم آویسپا فوکوکا این است که قرارداد ستاره سابق پرسپولیس با تیم جدیدش ۳ ماهه است. علت این قرارداد ۳ ماهه این است که شهاب با باشگاه زوریا اوکراین قرارداد دارد و بازیکن این تیم محسوب می‌شود. با این حال به خاطر شرایط جنگی کشور اوکراین، این بازیکن توانست به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگری شود.

حالا با توجه به آرام شدن شرایط در اوکراین، زاهدی باید در تابستان دوباره به زوریا برگردد و برای این تیم بازی کند. اگر هم شهاب علاقه ای به بازگشت به اوکراین نداشته باشد، باید رضایتنامه‌اش را از این باشگاه دریافت کند تا بعد از جدایی قطعی به تیم دیگری ملحق شود.

منبع: خبـر ورزشی