حقوق پیشنهادی امام جمعه اردبیل برای نمایندگان مجلس خبرساز شد
حقوق پیشنهادی امام جمعه اردبیل برای نمایندگان مجلس خبرساز شد

آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل از نمایندگان جدید مجلس خواست تا حداقل برای یک ماه اول زندگی نمایندگی خود حقوق ۱۲ میلیونی تنظیم کنند تا با شکستگی و شرمندگی افراد جامعه آشنا شوند. جماران نوشت: آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل گفت: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او […]

آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل از نمایندگان جدید مجلس خواست تا حداقل برای یک ماه اول زندگی نمایندگی خود حقوق ۱۲ میلیونی تنظیم کنند تا با شکستگی و شرمندگی افراد جامعه آشنا شوند.

- حقوق پیشنهادی امام جمعه اردبیل برای نمایندگان مجلس خبرساز شد

جماران نوشت: آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل گفت: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.

آیت الله سید حسن عاملی گفت: بنده از سر خیرخواهی چند توصیه به نمایندگان جدید دارم؛ اول اینکه وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید. 

امام جمعه اردبیل گفت: اصلاً چیزی به آن اضافه نکنید تا با تمام وجود درک کنید که اقشاری که با این حقوق و بلکه پایین‌تر از آن زندگی می‌کنند چه فشار، چه شکستگی و چه شرمندگی دارند؟

وی افزود: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.

 

منبع: اطلاعات انلاین