به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مورایس پس از شکست ۳ بر ۲ سپاهان مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: امروز روز ساده‌ای برای ما نیست. بازی در مسیر خوبی شروع شد و شرایط متفاوتی مهیا شد، ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم. طور دیگری می‌خواستیم مدیریت کنیم و به اندازه کافی هم […]

- روی گل خوردن همه مقصر هستند، حتی من

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مورایس پس از شکست ۳ بر ۲ سپاهان مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: امروز روز ساده‌ای برای ما نیست. بازی در مسیر خوبی شروع شد و شرایط متفاوتی مهیا شد، ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم. طور دیگری می‌خواستیم مدیریت کنیم و به اندازه کافی هم موقعیت داشتیم، ولی نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود حریف به پایان رسید که قابل انتظار نبود. اشتباهاتی که انجام می‌دهیم طبیعی نیست و باید خیلی سریع به حالت طبیعی بازگردیم.

وی افزود: بازی با کارت قرمزی به بازیکن ما داده شد، تغییر کرد. قبل از اخراج، یکسری صحنه‌ها بوجود آمد که برای ما شبهه ایجاد کرد. چهار روز دیگر با فولاد خوزستان بازی داریم و باید بازیکنان را ریکاوری و آماده این بازی کنیم. باید بیشتر مثبت فکر کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد پنجمین شکست پیاپی زردپوشان در لیگ برتر تصریح کرد: تا روزی که بخواهیم ببریم این وضعیت ادامه دارد و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. تلاش‌مان را می‌کنیم که بازیکنان ریکاوری کرده و آماده بازی بعدی شویم.

مورایس درباره وضعیت خط دفاعی سپاهان یادآور شد: دفاع کردن بحث یک بازیکن نیست. منظورتان از دفاع چه کسی است؟ سیاوش یزدانی بازی خوبی انجام داد، حتی محمد دانشگر یکی از عملکرد‌های فوق‌العاده‌اش را انجام داد و شما درباره چه کسی صحبت می‌کنید؟ ما حتی دابو را داریم که می‌تواند در دفاع مرکزی بازی کند، ولی اخراج شد. روی گل خوردن همه مقصر هستند، حتی من.

وی در رابطه با کیفیت ضعیف عیسی عباس خاطرنشان کرد: این نظر شماست و فقط درباره یک بازیکن صحبت می‌کنید. من این موضوع را کار تیمی می‌بینم. عیسی به اینجا آمده و بازیکن خوبی است. یکسری فشار‌ها روی بازیکن هست که اجازه نمی‌دهد عملکردش را نشان دهد. این بازیکن ۱۰ – ۱۵ دقیقه بیشتر بازی نکرد. عیسی امروز زیاد بازی نکرد، چون هنوز آماده نیست. دلیل اینکه همه درباره عیسی عباس صحبت می‌کنیم، نمی‌دانم چیست. آیا به خاطر شکست است یا به خاطر اینکه نمی‌بریم؟ فصل پیش بازیکنی به نام کاتاتائو را نیم فصل جذب کردیم که به نظر نیاز نبود. این بار با آوردن اسم یک بازیکن با اسم بازیکن دیگر بازی نکنید!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد خداحافظی نیک‌فر، مدیرعامل باشگاه سپاهان با اعضای تیم گفت: این مسئله در حیطه من نیست که بخواهم صحبت کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا