به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نهایتأ سرخ‌پوشان با ۴ گل خوزستانی‌ها را شکست داد. پرسپولیس با این پیروزی ۳۹ امتیازه شد و با تفاضل کمتر نسبت به استقلال صدرنشین، در […]

- پرسپولیس با ۶ گل زده به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل فولاد رسید / تیم اوسمار می‌درخشد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نهایتأ سرخ‌پوشان با ۴ گل خوزستانی‌ها را شکست داد.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۹ امتیازه شد و با تفاضل کمتر نسبت به استقلال صدرنشین، در جایگاه دوم قرار گرفت.

پرسپولیس ۴ – فولاد خوزستان ۲

گل‌ها: علیرضا بیرانوند (۱۱ – گل به خودی) و عبدالکریم حسن (۴۲ – گل به خودی) برای فولاد خوزستان/ اوستون اورونوف (۳۵)، عیسی آل‌کثیر (۵۴)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (۶۸) پنالتی و مهدی ترابی (۷۳) برای پرسپولیس. 

اخطار: محمدحسین کنعانی‌زادگان (۴۴) برای پرسپولیس / حمید بوحمدان (۶۳) از فولاد خوزستان

اخراج: مجتبی نجاریان (۶۵) از فولاد خوزستان 

کنعانی زادگان دربی را از دست داد

محمدحسین کنعانی‌زادگان با گرفتن کارت زرد، ۴ کارته شد و در دربی ۱۰۳ را از دست داد.

ترکیب پرسپولیس: 

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب فولاد: 

کریستوفر کنت، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، شاهین توکلی، لوکاس سیلوا، مجتبی نجاریان، ابراهیم هیسار، وحید حیدریه و لوسیانو پریرا.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا