محسن فروزان از جنجال‌ها و حاشیه‌های فراوان در استقلال و تراکتور به تیم گل‌گهر رفت. او در ابتدای این فصل با آمدن محمدرضا اخباری جایگاه ثابت خود را از دست داد و همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود در نیم‌فصل از این تیم جدا شد تا به ذوب‌آهن بیاید. معمولا دو دروازه‌بان مدعی و باتجربه در […]

- گل‌زنی استقلالی‌ها به سنگربان سابق استقلال/ فروزان دو بازی دو پنالتی؛ نمره خوب برای گلری که باز هم خوش درخشید

محسن فروزان از جنجال‌ها و حاشیه‌های فراوان در استقلال و تراکتور به تیم گل‌گهر رفت. او در ابتدای این فصل با آمدن محمدرضا اخباری جایگاه ثابت خود را از دست داد و همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود در نیم‌فصل از این تیم جدا شد تا به ذوب‌آهن بیاید.

معمولا دو دروازه‌بان مدعی و باتجربه در یک تیم نمی‌توانند کنار هم کار کنند چرا که مربیان در این پست در طول فصل به یک نفر اعتماد می‌کنند و دیگری باید روی نیمکت بنشیند. دروازه‌بان باسابقه و مدعی تحمل نیمکت‌نشینی ندارد و به نفع آینده فوتبالش هم نیست. فروزان راهی ذوب‌آهن شد و تقدیر چنین بود که بعد از تعویق دربی اصفهان، در هفته هجدهم و بازی مقابل پرسپولیس برای اولین بار از دروازه تیم جدیدش دفاع کند. مسابقه‌ای که هفته قبل برگزار شد و با یک پنالتی در همان دقایق اولیه به نفع مهمان خاتمه یافت. آن روز گولسیانی بازیکن سابق ذوب‌آهن در لباس پرسپولیس از روی نقطه پنالتی دروازه فروزان را باز کرد. فروزان در آن مسابقه آن‌قدر درخشید که ستاره تیمش بود؛ اگر او نبود شکست ذوب آهن به مراتب سنگین‌تر می‌شد.

در بازی این هفته مقابل هوادار که تعداد زیادی از استقلالی‌های سابق را دارد، دوباره فروزان از دروازه ذوب‌آهن دفاع می‌کرد. او باز هم خوش درخشید و بارها مانع فروپاشی دروازه‌اش شد اما تقدیر تکرار و دوباره مغلوب یک ضربه پنالتی شد! ذوب‌آهن آن بازی را باخت و این بار بازی برده را مساوی کرد. باز هم با یک پنالتی که فروزان نتوانست مهار کند. البته مرادی بسیار خوب ضربه زد. هوادار در بازی مقابل شمس آذر آخرین پنالتی به‌دست‌آمده را توسط امین قاسمی‌نژاد از دست داده بود و به همین دلیل با حضور قاسمی‌نژاد در زمین ضربه به بابک مرادی رسید.

جالب این‌که هر دو بازیکن سابقه پوشیدن لباس استقلال را دارند، مثل خود فروزان! و گل اول را هم یک استقلالی دیگر به فروزان زد!

منبع: خبـر ورزشی