به گزارش زیرنویس به نقل از روزگار خودرو، در سال آینده شاهد عرضه خودروهایی جدید به بازار خواهیم بود که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم. در سال‌های اخیر شاهد افزایش مدل‌های عرضه شده در بازار خودرو بودیم به طوریکه هر ساله انتخاب خودروی مورد نظر برای خریداران سخت‌تر می‌شود. هرچند در بازار ایران بیشتر تغییرات […]

به گزارش زیرنویس به نقل از روزگار خودرو، در سال آینده شاهد عرضه خودروهایی جدید به بازار خواهیم بود که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

در سال‌های اخیر شاهد افزایش مدل‌های عرضه شده در بازار خودرو بودیم به طوریکه هر ساله انتخاب خودروی مورد نظر برای خریداران سخت‌تر می‌شود. هرچند در بازار ایران بیشتر تغییرات جزئی بوده و به تغییرات ظاهری آن هم روی یک سکو ثابت ختم می‌شود، اما باز هم تا حدودی بازار خودرو را برای مشتریان جذاب‌تر می‌کند.

در ادامه به برخی خودروهایی که در سال آینده به بازار می‌آید خواهیم پرداخت.

سهند را شاید بتوان مورد توجه‌ترین خودروی عرضه شده در سال آینده دانست. این خودرو که توسط پارس خودرو عرضه می‌شود به علت نرخ پایین و طراحی جدید نسبت به ساینا مورد توجه قرار گرفته است.

سهند مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ است که با گیربکس ۵ سرعته دستی و در آینده اتوماتیک همراه است. حداکثر توان آن ۹۰ اسب بخار و گشتار آن ۱۳۷ نیوتون متر است. این خودرو با نرخ ایتدایی ۲۲۴ میلیونی عرضه می‌شود.

اطلس از جمله خودروهایی است که مدت هاست زمزمه آن در بازار خودرو پیچیده است. این خودرو از یک سو ساده و شبیه کوییک است که از پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره می‌برد. توان و گشتاور آن نیز مشابه سهند است. این خودرو هم در دو نوع دنده ۵ سرعته دستی و اتوماتیک CVT خواهد شد. نرخ نهایی این خودرو ۴۰۶ میلیون تومان است.