به گزارش زیرنویس از لرستان؛ “فرهاد زیوار” در مراسم تجلیل از تلاش مضاعف کازیرنویسن فرماندهی انتظامی لرستان که با حضور سردار”یحیی الهی” فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان در سالن بصیرت این فرماندهی برگزارشد، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء بخصوص شهدای مدافع امنیت و به ویژه مجاهد والامقام سرهنگ “حقیقی […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ “فرهاد زیوار” در مراسم تجلیل از تلاش مضاعف کازیرنویسن فرماندهی انتظامی لرستان که با حضور سردار”یحیی الهی” فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان در سالن بصیرت این فرماندهی برگزارشد، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء بخصوص شهدای مدافع امنیت و به ویژه مجاهد والامقام سرهنگ “حقیقی مقدم” فرمانده پاسگاه پلیس راه سلسله – دلفان که در ایام انتخابات حین ماموریت دچار سانحه شد و به لقاء الله پیوست، از تلاش و کوشش شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این انتخابات یک جهاد و یک رویداد بزرگ بود که با بصیرت مردم توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و بار دیگردشمنان خیال خامشان را به گور بردند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مهمتر از همه تامین امنیت انتخابات بود که انصافا” به نحو احسن انجام شد، گفت: امنیت این انتخابات مهم و سرنوشت ساز توسط فراجا و دیگر نیروهای امنیتی بسیار مطلوب و به نحو احسن برقرار شد.

زیویار اظهار داشت: کازیرنویسن انتظامی ثابت کردند که مثل همیشه حافظ جان و مال و ناموس شهروندان هستند و بنده در اینجا از سردارالهی و زیر مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت: درمورد ایثارگری و از خود گذشتگی ماموران انتظامی می بایست کتاب ها نوشته و مستندها ساخت شود، زیرا ما نمی توانیم با این زبان ساده از این همه ایثار و فداکاری آنان تقدیر و تشکر کنیم.

 زیویار تصریح کرد: همه دستگاه ها امنیتی بخصوص پلیس، صدا و سیما، اصحاب رسانه و دیگر دستگاه های اداری استان انصافا” سنگ تمام گذاشتند که در این انتخابات سربلند بیرون آمدیم.

وی خاطر نشان کرد: جناب سروان “نصیری” نمونه ای از یک پلیس ایثارگر و از جان گذشته است که مثل ناموس خود از صندق اخذ رای شهروندان حفاظت کرد و حاضر شد که ماشینش را آتش بزنند ولی از صندوق رای و امانت مردم مراقبت کند.

استاندار استان لرستان در پایان از سردار یحیی الهی فرمانده پر تلاش انتظامی استان لرستان و کازیرنویسن زیر مجموعه که بصورت شبانه روزی و ایثارگرانه در همه مناسبت های مختلف به ویژه در این انتخابات از جان مایه گذاشتند و نظم و امنیت این دوره حساس از انتخابات را به خوبی مدیریت کردند تقدیر و تشکر ویژه کرد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

منبع خبر: رکنـا