امیر قلعه نویی اسفند سال ۱۳۹۱ سرمربی استقلال بود و با این تیم می‌رفت تا قهرمان لیگ دوازدهم شود (اتفاقی که البته در نهایت هم رخ داد) امیر نوزدهم اسفند سال ۹۱ پس از پیروزی ارزشمند استقلال مقابل تراکتور حرف‌های جالبی زد و پیرامون اینکه به او تهمت مافیا زده می‌شود گفت: اگر این‌ها را […]

امیر قلعه نویی اسفند سال ۱۳۹۱ سرمربی استقلال بود و با این تیم می‌رفت تا قهرمان لیگ دوازدهم شود (اتفاقی که البته در نهایت هم رخ داد) امیر نوزدهم اسفند سال ۹۱ پس از پیروزی ارزشمند استقلال مقابل تراکتور حرف‌های جالبی زد و پیرامون اینکه به او تهمت مافیا زده می‌شود گفت: اگر این‌ها را نگویند چه بگویند؟ تاریخ معلم همیشه زنده است و در آینده معلوم می‌شود چه کسی مافیا بود. خوشحالم که مافیای خوبی هستم! من سال گذشته با وجود اینکه در داخل پادگان تمرین می‌کردیم، توانستم تراکتور را به آسیا برسانم. اگر در آن مقطع با وجود همه مشکلات بازیکن می‌گرفتم مافیا نبودم؟! یک مربی تیم ملی به من گفت پدرخوانده یکی گفت آپاچی! البته راستش من خیلی متوجه این عبارات نمی‌شوم.

امیر قلعه نویی در ادامه پیرامون شعارهایی که علیه جواد کاظمیان بازیکن پرسپولیسی آن زمان تراکتور سر دادند نیز تصریح کرد: من نشنیدم که در تمام ورزشگاه این حرکت را انجام بدهند اما بلافاصله وقتی دیدم در قسمتی از استادیوم چنین حرکتی می‌کنند، تاکید کردم که نباید این کار را انجام بدهید و نباید فحاشی کنید.

زیرنویس‌گردی| قلعه‌نویی: خوشحالم که مافیای خوبی هستم/ یک مربی تیم ملی به من گفت پدرخوانده!

منبع: خبـر ورزشی