به گزارش زیرنویس از لرستان؛ اعظم روانشاد روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه استان لرستان هنرمندان شاخصی دارد، افزود: جای خرسندی است که نسل جدید به هنر تمایل دارند و […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ اعظم روانشاد روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه استان لرستان هنرمندان شاخصی دارد، افزود: جای خرسندی است که نسل جدید به هنر تمایل دارند و روند رو به توسعه‌ای در آموزشگاه‌های هنری و هنرستان‌های لرستان را شاهد هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از هنرمندان نوجوان و جوان به عنوان رویش‌های جدید انقلاب یاد کرد و افزود: امیدواریم هنر ما در خدمت انقلاب و تراز انقلاب باشد.

وی یکی از فعال‌ترین واحدهای این اداره کل را واحد آموزش بیان کرد و افزود: در این واحد همزمان با سراسر کشور آزمون‌های ادواری، مهارتی و جامع را برگزار می‌کنند.

روانشاد به برگزاری ۱۵ اجرا در «رویداد یک صدا ایران» در لرستان اشاره کرد و افزود: «رویداد یک صدا ایران» آغاز راهی برای پرورش هنرمندان انقلابی است تا در آینده نزدیک از آنها در عرصه‌های مختلف بهره ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر وجود هنرمندان ممتاز در این استان که به صورت ملی و فراملی فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: هنرمندان لرستان همواره در جشنواره‌های مختلف خوش درخشیده‌اند و لازم است برای توسعه و تقویت هنر در استان حمایت ویژه‌ای از سوی وزارت انجام شود. 

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

منبع خبر: رکنـا