به گزارش زیرنویس از لرستان؛ زینب اکبری اظهار داشت: پوشش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گاهی وقوع تندبادهای لحظه‌‌ای پدیده‌های غالب لرستان از ظهر روز یکشنبه تا شامگاه دوشنبه است. وی افزود: بارش‌هایی به‌شکل پراکنده و گاهی همراه با رعدوبرق برای نقاطی از شمال و مرکز این استان برای امروز پیش‌بینی می‌شود. کارشناس سازمان هواشناسی […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ زینب اکبری اظهار داشت: پوشش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گاهی وقوع تندبادهای لحظه‌‌ای پدیده‌های غالب لرستان از ظهر روز یکشنبه تا شامگاه دوشنبه است.

وی افزود: بارش‌هایی به‌شکل پراکنده و گاهی همراه با رعدوبرق برای نقاطی از شمال و مرکز این استان برای امروز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی لرستان ادامه داد: بارش پراکنده و رگباری باران و گاهی رعدوبرق از بامداد دوشنبه تا شامگاه دوشنبه برای تمام مناطق لرستان پیش‌بینی می‌شود، همچنین بارش برف برای نواحی سردسیر و ارتفاعات و احتمال تگرگ در مناطق مستعد انتظار می‌رود.

اکبری با تأکید به اینکه شرایط بارشی لرستان فردا در نواحی‌ای از جنوب شرقی این استان نمود بیشتری دارد، گفت: هشدار سطح نارنجی هواشناسی امروز صادر شد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

 

منبع خبر: رکنـا