مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی همواره با واقعیت‌نگری صحبت می‌کرد و همین مسئله موجب شد ۱۱ سال قبل در ۲۰ اسفند سال ۱۳۹۱ مصاحبه جالب و البته بسیار خبرسازی با زیرنویس انجام دهد. مهدوی‌کیا در آن مصاحبه با اشاره به شرایط جدول لیگ دوازدهم به زیرنویس گفت: با توجه به امتیازاتی که […]

مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی همواره با واقعیت‌نگری صحبت می‌کرد و همین مسئله موجب شد ۱۱ سال قبل در ۲۰ اسفند سال ۱۳۹۱ مصاحبه جالب و البته بسیار خبرسازی با زیرنویس انجام دهد.

مهدوی‌کیا در آن مصاحبه با اشاره به شرایط جدول لیگ دوازدهم به زیرنویس گفت: با توجه به امتیازاتی که استقلال جمع‌آوری کرده و وضعیتی که این تیم دارد، به نظر من استقلالی‌ها قهرمان لیگ برتر خواهند شد و شایستگی رسیدن به چنین عنوانی را دارند. البته ما هم در جام حذفی شرایط خوبی داریم و امیدوارم قهرمان شویم. دلم می‌خواهد در فینال با استقلال مواجه شویم.

کاپیتان خوش‌اخلاق پرسپولیس و تیم ملی در ادامه این مصاحبه با اشاره به زمزمه‌هایی که آن زمان پیرامون حضور مجدد محمد دادکان در فوتبال ایران مطرح شده بود، اضافه کرد: دادکان یکی از مدیرهای موفق و خوب فوتبال ماست و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دوباره بازگردد.

زیرنویس‌گردی| تمجید اسطوره پرسپولیس از استقلال؛ قهرمان لیگ می‌شوند/ امیدوارم این مدیر به فوتبال برگردد

منبع: خبـر ورزشی