استقلال در نیم فصل دوم، صنعت نفت آبادان را یک برصفر( ۳ امتیاز) شکست داد. در هفته هفدهم برابر ملوان در انزلی به تساوی یک بر یک (یک امتیاز) رسید و سپس توانست در دیداری حساس، سپاهان را یک بر صفر ( ۳ امتیاز) شکست دهد. آبی‌پوشان تهرانی توانستند در اهواز هم استقلال خوزستان را […]

- مقایسه سرمربیان استقلال و پرسپولیس در نیم‌فصل دوم/ اوسمار هنوز به نکونام نرسیده است!

استقلال در نیم فصل دوم، صنعت نفت آبادان را یک برصفر( ۳ امتیاز) شکست داد. در هفته هفدهم برابر ملوان در انزلی به تساوی یک بر یک (یک امتیاز) رسید و سپس توانست در دیداری حساس، سپاهان را یک بر صفر ( ۳ امتیاز) شکست دهد. آبی‌پوشان تهرانی توانستند در اهواز هم استقلال خوزستان را یک بر صفر (۳ امتیاز) شکست دادند تا ۱۰ امتیاز کسب کنند.

این در حالی است که پرسپولیس با هدایت اوسمار ویرا در ۴ بازی ابتدایی نیم فصل دوم به آلومینیوم در اراک باخته، ذوب آهن اصفهان، تراکتور تبریز و فولاد خوزستان را شکست داده و ۹ امتیاز کسب کرده است. بنابراین جواد نکونام و بازیکنانش پیش از دربی شماره ۱۰۳ پایتخت، یک امتیاز بیشتر از اوسمار ویرا کسب کرده‌اند.

گفتنی است استقلال در ۴ بازی ابتدایی نیم فصل اول با پیروزی بر صنعت نفت آبادان، ملوان انزلی و استقلال خوزستان و شکست برابر سپاهان، ۹ امتیاز به دست آورده بود. به عبارت بهتر جواد نکونام رکورد نیم فصل اول خودش را هم شکست.

منبع: خبـر ورزشی