ستاره جدید پرسپولیس را کدام استقلالی مهار می‌کند؟
ستاره جدید پرسپولیس را کدام استقلالی مهار می‌کند؟

یکی از بازیکنان خطرناک تیم پرسپولیس در دربی برای استقلال بازیکن تازه وارد ازبکستانی سرخ پوشان است.

 

اوستون اورونوف بازیکن رو به جلوی ازبکستانی تازه وارد پرسپولیسی‌ها در دیدارهای اخیر این تیم جناح راست تیم پرسپولیس را به خوبی راه انداخته و در مسابقات اخیر سرخپوشان تهرانی جزو نفرات اصلی در ترکیب پرسپولیس به شمار رفته است.

 ین بازیکن در بازی آخر این تیم مقابل فولاد خوزستان موفق به گل زنی شد و در حال حاضر جزو مهره‌های خطرناک و تاثیرگذار پرسپولیس نیز به شمار می‌رود.

از اردوی تیم استقلال خبردار شدیم گروه آنالیز این تیم نسبت به نفوذهای اورونوف از جناح راست پرسپولیس و چپ خط دفاعی تیم استقلال به دقت مورد بررسی قرار گرفته و قرار است سید ابوالفضل جلالی به عنوان یارگیر مستقیم این بازیکن در جناح چپ استقلال مسیر حرکتش را ببندد.

آخرین اخبار از اردوی تیم استقلال حاکی از آن است که جلالی وظیفه دارد در طول مسابقه سایه به سایه با این بازیکن ازبکستانی حرکت کند و پشت سر او نیز آرمین سهرابیان در سمت چپ خط دفاعی سه نفره تیم استقلال موظف است محدوده پشت سر ابوالفضل جلالی را ببندد.

ناگفته نماند؛ اورونوف در بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اولین گل بازی را در دقیقه ۳۵ روی پاس گل مهدی ترابی به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. دیداری که در پایان با برد ۴-۲ پرسپولیس به پایان رسید.

منبع: خبـر ورزشی