عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: دربی آزمایشگاه نیست که دنبال امتحان کردن داوران باشیم؛ بلکه باید بهترین تیم داوری را برای این بازی انتخاب کنیم.

علی خسروی در خصوص اینکه گفته شد وحید کاظمی به عنوان داور دربی ۱۰۳ انتخاب شده اظهار داشت: ما برای قضاوت دربی ۱۰۳، ۵ گزینه به نام‌های بیژن حیدری، پیام حیدری، امیر عرب‌براقی، وحید کاظمی و مرتضی منصوریان داشتیم که لایسنس بیژن حیدری، پیام حیدری و وحید کاظمی از سوی فیفا تایید شده و لایسنس منصوریان و عرب براقی هم قبلا تایید شده بود.

وی افزود: اینکه گفته شد کاظمی به عنوان داور دربی انتخاب شده درست نیست و گمانه‌زنی رسانه‌ای است. امشب جلسه‌ای به صورت وبینار دارم و در این جلسه در خصوص داور دربی به جمع‌بندی خواهیم رسید.

سخنگوی کمیته داوران تصریح کرد: ملاک ما برای انتخاب داور دربی، میزان اشتباهات شان در طول لیگ است و هر کدام از داوران اشتباهات کمتری داشته باشند شانس بیشتری برای قضاوت در دربی دارد. دربی آزمایشگاه نیست که دنبال امتحان کردن داوران باشیم؛ بلکه باید بهترین تیم داوری را برای این بازی انتخاب کنیم.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: خبـر ورزشی