به گزارش زیرنویس، از پایگاه خبری پلیس لرستان در این اطلاعیه آمده است: شهروندان گرامی جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه مبارک از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر و اماکن عمومی خودداری کنند. در این اطلاعیه تاکید شده […]

به گزارش زیرنویس، از پایگاه خبری پلیس لرستان در این اطلاعیه آمده است: شهروندان گرامی جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه مبارک از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و بیمارستان ها می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افراد دارای عذر شرعی، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن پوشش مناسب این مکان ها به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت داشته باشند.

در ادامه آمده است: سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان نیز می توانند یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) فعالیت کنند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد همچنین مراکز پذیرایی دارای مجوز ویژه رمضان نیز با پوشاندن شیشه های ویترین و درب واحد صنفی (به نحوی که از بیرون قابل رویت نباشد) مجاز به ارائه خدمات به مسافران هستند.

این اطلاعیه می افزاید: مراکز اقامتی دارای رستوران همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، تنها مجاز به ارائه خدمات به مسافران پذیرش شده هستند.

فرماندهی انتظامی لرستان در پایان این اطلاعیه از همکاری مردم شریف استان قدردانی و بر رعایت شئون اسلامی و پرهیز از پوشش نامتعارف در اماکن عمومی تاکید کرده است.

 

منبع خبر: رکنـا