عصر ایران نوشت: مدیر ارشد بازاریابی و رشد اُکالا تأکید دارد که آن‌ها در کمپین آخر سال که در روزهای آغازین اسفندماه برگزار شده توانستند به ثبت ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ فاکتور طی ۲۴ ساعت دست پیدا کنند. مهدی اعتمادی، مدیر ارشد بازاریابی و رشد اُکالا درباره ثبت رکورد جدید توسط این شرکت، گفت: « […]

عصر ایران نوشت: مدیر ارشد بازاریابی و رشد اُکالا تأکید دارد که آن‌ها در کمپین آخر سال که در روزهای آغازین اسفندماه برگزار شده توانستند به ثبت ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ فاکتور طی ۲۴ ساعت دست پیدا کنند.

مهدی اعتمادی، مدیر ارشد بازاریابی و رشد اُکالا درباره ثبت رکورد جدید توسط این شرکت، گفت: « اُکالا درکمپین آخر سال موفق به ثبت ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ فاکتور در روز ۴ اسفند شد و رکوردهای قبلی این بازار را شکست. جابه‌جا شدن این رکورد توسط اُکالا یکی از مهم ترین دستاوردهای کمپین اخیر بوده است.»

اُکالا رکورد فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی را شکست

پیش از این طبق گفته گروه اسنپ، رکورد فروش در یک روز با ثبت ۱۱۵ هزار فروش در روز متعلق به این مجموعه بوده است. گروه اسنپ در گفت‌وگو با رسانه پیوست نیز این عدد را تأیید کرده است و به‌نظر می‌رسد اُکالا در حال حاضر موفق شده این رکورد را جابه‌جا کند.

مهدی اعتمادی دلیل کسب این موفقیت را همراهی موثر برندها با این مجموعه دانست و گفت: «فروش برندهایی که در کمپین مشارکت داشتند، علاوه بر افزایش ۱۰برابری در پلتفرم اُکالا، از فروش حضوری آنها نیز سبقت گرفت و همین موضوع، علاقه‌مندی برندها را برای مشارکت‌های آینده دو چندان کرده است.»

اُکالا طی ماه‌های اخیر با برپایی کمپین‌های مختلف توانسته بار دیگر در بازار فروش آنلاین محصولات تند مصرف، حضور پررنگی داشته باشد. کمپین‌های تبلیغاتی محیطی و آنلاین این مجموعه در هفته‌های اخیر در سراسر کشور نیز راه‌اندازی شده تا بیش از پیش نام این بازیگر فعال در حوزه FMCG شنیده شود.

اُکالا رکورد فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی را شکست

پلتفرم خرید آنلاین سوپرمارکتی اُکالا، اولین استارتاپ گروه صنعتی گلرنگ دربخش تجارت الکترونیکی است که به‌منظور تسهیل امر خرید برای شهروندان و همچنین صرفه‌جویی در زمان و کاهش حمل‌ونقل شهری در سال ۱۳۹۶ شروع به‌کار کرد. این مجموعه در ابتدای امر با فروش آنلاین محصولات فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش در سراسر کشور کار خود را آغاز کرد و امروزه با اضافه کردن سوپرمارکت‌های مختلف و فروشگاه‌های دیگر در پلتفرم خود، به فروش محصولات سوپرمارکتی با ارسال رایگان آن‌ها و تحویل درب منازل مشتریان می‌پردازد. با اقدامات جدید اکالا می‌توان گفت دور جدیدی در رقابت خرید محصولات سوپرمارکتی آنلاین رقم خورده و بازار این حوزه داغ‌تر از گذشته است.

منبع: خبـرآنلاین