این تیم برنده دربی خواهد بود/ بهترین تقابل آبی و قرمز در راه است
این تیم برنده دربی خواهد بود/ بهترین تقابل آبی و قرمز در راه است

مسعود معینی به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: با وجود اینکه هر دو تیم شرایط بسیار متزلزلی داشته اند در دو سال اخیر از نظر مدیریتی و اینکه هیات مدیره باشگاه آن هماهنگی لازم را با سرمربیان نداشتند، مشکلاتی برایشان ایجاد شد. این دو تیم با تمام این مشکلات تحت هر شرایطی هوادار دارند و […]

- این تیم برنده دربی خواهد بود/ بهترین تقابل آبی و قرمز در راه است

مسعود معینی به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: با وجود اینکه هر دو تیم شرایط بسیار متزلزلی داشته اند در دو سال اخیر از نظر مدیریتی و اینکه هیات مدیره باشگاه آن هماهنگی لازم را با سرمربیان نداشتند، مشکلاتی برایشان ایجاد شد. این دو تیم با تمام این مشکلات تحت هر شرایطی هوادار دارند و همین موضوع قدرت آن‌ها را بالا می‌برد. لیگ برتر انگلستان را را ببینید؛ آنجا حتی تیم‌های انتهای جدولی هم هوادار دارند.

وی گفت: سخت‌ترین شرایط را قبل از دربی‌ها سرمربیان پشت سر می‌گذارند. حرکت نکونام بعد از دربی قبلی پس از گل مساوی نشان می‌داد که چه فشاری را تحمل کرده بود. برخی از آن حرکت انتقاد کردند که بنده با آن‌ها موافق نیستم. در آنسوی میدان پرسپولیس قرار دارد. یحیی گل محمدی از جمع آن‌ها جدا شده که دلیلش را نمی‌دانم. احتمالا عرصه بر او تنگ شده بود. بعد از یحیی پرسپولیس افت کرد، اما در دو، سه بازی اخیر به دوران اوج برگشت. استقلال هم با وجود نکونام شرایط خوبی دارد. این مربی استقلال را متحول کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: اینکه پرسپولیس تاخت برداشته برای رسیدن به استقلال و استقلال هم نمی‌خواهد صدر را از دست بدهد، این بازی بسیار جذاب خواهد بود. شاید بهترین دربی تاریخ رقم بخورد. پیش بینی من این است که همه چیز برای یک بازی بزرگ فراهم است.

معینی در ادامه افزود: به هیچ وجه نمی‌توان گفت کدام تیم از نظر فنی چربش دارد. مطمئن باشید تیمی که تمرکز داشته باشد برنده است. همه چیز در رختکن معلوم می‌شود. این خیلی سخت است که نیمه اول تیم‌های هجومی باشند. نیمه اول دو تیم احتیاط به خرج می‌دهند.

وی درباره حواشی دربی گفت: موفق‌ترین مربی در این بازی کسی است که به بازیکنان خود القا کند که وارد حاشیه نشوند. فکر می‌کنم اگر داخل زمین بازیکنان خودشان را کنترل کنند روی سکو‌ها هم آرام خواهد بود. ما الان در تمام زمینه‌ها از اطراف با هجمه به کشورمان روبرو هستیم. این بازی می‌تواند تبلور جالبی باشد که نشان دهد در کشور ما چقدر آرامش حاکم است

معینی درباره مباحث داوری گفت: ما در لیگ داوری‌هایی قوی ندیدیم، اما امیدوارم یک داوری عادلانه و مقتدرانه‌ای را ببینیم.‌ای اف سی این بازی را زیر نظر دارد. در این سال‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا از داوران ایرانی به آن شکلی که انتظار داشتیم استفاده نکرده است لذا در این بازی عملکرد تیم داوری می تواند برای کلیت فوتبال ما خوب باشد.

وی در پایان گفت: نتیجه را نمی توانم پیش بینی کنم اما تیمی که گل اول را بزند شاید برنده نشود. این را آمار می‌گوید برای اینکه استرس دارد و می‌رود در حالت تدافعی، بخصوص اگر گل را در نیمه اول بزند.

منبع: اطلاعات انلاین