دو تیم در دربی بازی متفاوتی را به نسبت بازیهای دیگر ارایه می دهند. به طور حتم پرسپولیس نخواهد توانست در دربی مثل دیدار با فولاد جولان بدهد، چون حریف استقلال است و صاحب بهترین خط دفاعی. از سویی استقلال هم قوی تر از بازی با استقلال خوزستان حاضر می شود چون می داند حریف […]

- رد پای فلیکس ماگات در دربی تهران؛ منتظر بازی زیبا نباشید!

دو تیم در دربی بازی متفاوتی را به نسبت بازیهای دیگر ارایه می دهند. به طور حتم پرسپولیس نخواهد توانست در دربی مثل دیدار با فولاد جولان بدهد، چون حریف استقلال است و صاحب بهترین خط دفاعی. از سویی استقلال هم قوی تر از بازی با استقلال خوزستان حاضر می شود چون می داند حریف رقیب دیرینه است وبرای شکست آن باید از جان مایه بگذارد.

صر ف نظر از شرایط فنی دو تیم بدون شک استقلال و پرسپولیس ابتدا به نباختن فکر می کنند و بعد بردن. این به خاطر درخواست هواداران از آنها است. استراتژی که این فصل در بیشتر بازی های استقلال دیده شده است و این تیم در لیگ برتر بعد از اینکه به سپاهان در ضربه ی پنالتی باخت، دیگر در مسابقه ای شکست نخورده است.

به نظر اوسمار هم این استراتژی را دوست دارد. استراتژی که منجر به پیروزی تیم شود. حتی با خوب دفاع کردن. کاری که امروز استقلال انجام می دهد.

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی و در واکنش به این موضوع که آیا تیمش در دربی قرار است زیبا بازی کند؛ گفت:  فوتبال، نتیجه است. نتایج در کار مربیان و بازیکنان، تفاوت ایجاد می‌کند. اگر امروز بخواهم بگویم اگر بخواهید نتیجه بگیریم یا بازی خوبی انجام بدهیم، نتیجه برای من مهم‌تر است. امیدوارم با یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم بگیریم.

این همان حرفی است که ماگات بعد از حضور در راس کادر فنی بایرن مونیخ گفته بود. او گفته بود گاهی برای نتیجه گیری باید به گونه ای بازی کنی که شاید تماشاگر از آن لذت نبرد. بنابراین اگر دربی فردا جذاب و تماشایی از نظر فنی نباشد، خیلی نباید تعجب کرد.

بیشتر بخوانید: بمب ساعتی پرسپولیس در دیدار با استقلال؛ آقای اوسمار ویرا…!

منبع: خبـر ورزشی