سرمربی ایران: برای رسیدن به المپیک به اندازه کافی خوب نبودیم
سرمربی ایران: برای رسیدن به المپیک به اندازه کافی خوب نبودیم

سرمربی تیم ملی درباره بازی با لبنان و شانس برد ایران خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اشتباهات کمتری داشته باشیم و با کیفیت بالاتری بازی کنیم می توانیم به نتیجه دلخواه برسیم. تجربه ما قطعا الان بیشتر شده است

هاکان دمیر سرمربی ایران پس از شکست ۸۵ بر ۶۵ مقابل اسپانیا در نشست خبری گفت: ما خوب شروع کردیم اما در ادامه اشتباهاتی داشتیم. این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما بود و خوب جنگیدیم. به هر حال برابر حریف بزرگی بازی کردیم.

خبرنگار اسپانیایی درباره شانس ایران برای المپیک از دمیر سوال کرد و او پاسخ داد: ما برای المپیک به اندازه کافی خوب نبودیم و شانس کمی داریم.

به گزارش زیر نویس ،دمیر ادامه داد: البته که من می دانم المپیک چقدر مهم است اما برنامه ما برای بسکتبال ایران محدود به چند تورنمت نیست.

سرمربی تیم ملی درباره بازی با لبنان و شانس برد ایران خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اشتباهات کمتری داشته باشیم و با کیفیت بالاتری بازی کنیم می توانیم به نتیجه دلخواه برسیم. تجربه ما قطعا الان بیشتر شده است.

کاظمی: مقابل اسپانیا خوب بازی کردیم

ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال ایران هم در نشست خبری بعد از دیدار با اسپانیا عنوان داشت: واضح است که این‌ تورنمت راحتی نیست که ما در آن قرار داریم. ما امروز خوب بازی کردیم اما اسپانیا برابر ما قرار داشت.

 منبع :فارس ورزشی