واکنش سخنگوی دولت به ماجرای پیچیده استقلال و پرسپولیس
واکنش سخنگوی دولت به ماجرای پیچیده استقلال و پرسپولیس

به گزارش اطلاعات آنلاین، علی بهادری جهرمی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت: این دو تیم سرمایه‌های ملی ما هستند و دولت رسالت خود را کمک به این سرمایه‌ها دانسته و فرایند خصوصی‌سازی در این دولت انجام شد و بخشی سهام به مردم واگذار شد و در دوسال گذشته بار‌ها آگهی صورت گرفت […]

- واکنش سخنگوی دولت به ماجرای پیچیده استقلال و پرسپولیس

به گزارش اطلاعات آنلاین، علی بهادری جهرمی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت: این دو تیم سرمایه‌های ملی ما هستند و دولت رسالت خود را کمک به این سرمایه‌ها دانسته و فرایند خصوصی‌سازی در این دولت انجام شد و بخشی سهام به مردم واگذار شد و در دوسال گذشته بار‌ها آگهی صورت گرفت بخش خصوصی واگذار کند، اما قابلیت حقوقی آن محقق نشد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این مقرر شد هیئت وزیران به عنوان بخشی از دیون خود به تأمین اجتماعی یکی از این باشگاه‌ها را به تامین اجتماعی واگذار کند و دولت مجوز را صادر کرد.

وی افزود: هیئت واگذاری روز گذشته به جمع بندی نرسید که این مجوز استفاده کند و در این فاصله از دو بانک غیر دولتی پیشنهاد‌هایی رسید. پیش‌بینی ما این است که تا چند روزه آینده این کار با توافقاتی با شرکت‌ها انجام شود.

منبع: اطلاعات انلاین