استقلال- پرسپولیس؛ دربی ۱۰۳ مساوی نخواهد شد!
استقلال- پرسپولیس؛ دربی ۱۰۳ مساوی نخواهد شد!

برای بازی امروز استقلال برابر پرسپولیس دلایل کافی وجود دارد که نشان می دهد این بازی مساوی نخواهد شد.

به گزارش زیرنویس، استقلال و پرسپولیس در شرایطی امشب دربی ۱۰۳ را برگزار می کنند که قرمزها برای رسیدن به صدرجدول حتما باید برنده از زمین خارج شوند و مساوی به هیچ عنوان به درد این تیم نخواهد خورد.

طبیعی است استقلالی ها هم به خوبی می دانند در صورت پیروزی در این بازی می توانند اختلاف شان را با پرسپولیس به ۶ امتیاز برسانند که اگر این اتفاق رخ بدهد، آبی ها گام بزرگی به سوی قهرمانی برداشته اند و می توانند تا حد زیادی به قهرمانی فکر کنند.

پس همه این ها دلایلی است که نشان می دهد این بازی احتمالا برنده خواهد داشت و ۲ تیم برای ۳ امتیاز وارد زمین می شوند.

دو غایب دربی ۱۰۳ قرمز پوش است

در بازی امروز ۲ بازیکن به دلیل مصدومیت و محرومیت حضور ندارند  که هر ۲ بازیکن هم قرمز پوش هستند.

محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل محرومیت و گئورگی گولسیانی به دلیل مصدومیت بازی امشب را از دست داده اند و علی نعمتی و فرشاد فرجی جانشین آنها خواهند شد، ۲ بازیکنی که بی تردید کیفیت مدافعان اصلی پرسپولیس را نخواهند داشت و شاید کارهای دفاعی قرمزها در مقابل خط آتش استقلال با مشکل روبرو شود.

از طرف دیگر شاگردان جواد نکونام هیچ مصدوم و محرومی ندارند و نکونام می تواند از تمام نفراتش در این بازی استفاده کند.

هم استقلال قوی تر از دربی دور رفت است، هم پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس نسبت به  دربی رفت که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، شرایط به مراتب بهتری دارند.

قرمزها با جذب عبدالکریم حسن، استون ارونوف و عیسی آل کثیر چهره قدرتمندتری نسبت به نیم فصل اول گرفته اند، به ویژه اینکه در خط حمله کاملا متحول شده اند.

استقلال هم اقدام به تقویت در خط دفاع و هافبک کرده است، مشکل دفاع وسط استقلال با حضور سیلوا حل شده ، میلاد فخرالدینی به عنوان ذخیره برای حردانی جذب شده و جلال الدین ماشاریپوف هم مشکل بازیسازی آبی ها را حل کرده است.

خط دفاع استقلال در مقابل خط آتش قدرتمند پرسپولیس

نقاط قوت استقلال خط دفاع این تیم است، جایی که آبی ها در نوزده هفته فقط ۱۰ گل دریافت کرده است اما خط حمله قرمزها با حضور ارونوف، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و امید عالیشاه بسیار قدرتمند شده است و مهار آنها کار هر تیمی نیست.

به نظر می رسد امشب، شب سختی برای ابوالفضل جلالی و صالح حردانی خواهد بود چراکه آنها باید ارونوف و مهدی ترابی را از سمت چپ و راست دفاع کنند.

از طرف دیگر امشب احتمالا آبی ها پرس از بالای زمین را در دستور کار قرار می دهند تا کمتر به عبدالکریم حسن اجازه نفوذ بدهند و به این شکل این بازیکن نتواند از سمت چپ به حملات اضافه شود.

منبع خبر: رکنـا