شاید بدبین ترین هواداران پرسپولیس هم تصور نمی‌کردند بازی رفت آخرین حضور یحیی گل محمدی در شهرآورد باشد. مربی ای که در بازی هرگز در وقت های قانونی مقابل آبی ها شکست نخورد و سرانجام بدون باخت دربی از پرسپولیس جدا شد. حالا و سه ماه بعد از دربی رفت، پرسپولیس با دستیار اول یحیی به مصاف […]

- سرنوشت برانکو در دربی در انتظار اوسمار/ نکونام، علی منصوریان می‌شود؟

شاید بدبین ترین هواداران پرسپولیس هم تصور نمی‌کردند بازی رفت آخرین حضور یحیی گل محمدی در شهرآورد باشد. مربی ای که در بازی هرگز در وقت های قانونی مقابل آبی ها شکست نخورد و سرانجام بدون باخت دربی از پرسپولیس جدا شد.

حالا و سه ماه بعد از دربی رفت، پرسپولیس با دستیار اول یحیی به مصاف جواد نکونام و تیمش می‌رود. آن هم در بازی ای که بسیار حساس تر از بازی رفت است چرا که اختلاف امتیازی دو تیم به کم ترین حد رسیده و پرسپولیس برای امیدوار ماندن به کسب دومین قهرمانی پیاپی در لیگ نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارد.

در طرف مقابل استقلال با همان کادرفنی دربی رفت مقابل پرسپولیس اوسمار قرار می‌گیرد و آن ها هم اهمیت بالای این بازی را می‌دانند و بی شک برنامه های خاصی برای موفقیت در شهرآورد ۱۰۳ خواهند داشت.

نکته جالب آنکه بعد از هفت سال قرار است استقلال با مربی ایرانی و پرسپولیس با مربی خارجی در شهرآورد مقابل هم صف آرایی کنند. آخرین باری که شرایط نیمکت ها به این شکل بود، دربی ۸۴ و پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل پرسپولیس بود که آبی ها با هدایت علیرضا منصوریان و پرسپولیس هم با برانکو ایوانکوویچ راهی میدان شده بودند. امیدواریم این بازی هم همانند آن دربی پرگل و تماشاگر پسند پیش برود.

بیشتر بخوانید: اوسمار مثل یحیی در دربی ترسو نباشد راحت برنده‌ایم/ استقلال هیچ بازیکن شاخصی ندارد ولی «تیم» است/ بعد از قایدی دیگر ستاره‌ای ندارند!

منبع: خبـر ورزشی