حمله صادق کوشکی به علی‌ دایی و فردوسی‌پور
حمله صادق کوشکی به علی‌ دایی و فردوسی‌پور

صادق کوشکی استاد دانشگاه و کارشناس تلویزیونی در یک برنامه زنده به علی دایی و عادل فردوسی‌پور حملات تندی کرد.

صادق کوشکی، استاد دانشگاه که گاه در قامت کارشناس به صداوسیما دعوت می‌شود، در برنامه تلویزیونی زنده شبکه یک سخنانی علیه علی دایی و عادل فردوسی پور مطرح کرد.

گرد و خاک صادق کوشکی در تلویزیون

کوشکی درباره علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و جهان که سال‌ها عنوان آقای گلی فوتبال ایران را یدک می‌کشد، گفت: شهرت یک چیز است محبوبیت یک چیز دیگر؛ ۶ دهه از فوت پهلوان تختی می‌گذرد اما همچنان محبوب است اما باید ببینیم آیا کسی ۶ دهه پس از مرگ او را می‌شناسد! حالا می‌بینیم که آن آقا محبوب نیست.

 

کوشکی همچنین درباره عادل فردوسی‌پور گفت: در رسانه ملی هم وضعیت همین است. سال‌های سال در این رسانه فردی که هیچ‌کس نبود و رسانه او را به یک فرد مشهور تبدیل کرده بود، برای برنامه‌اش سیاست‌گذاری می‌کرد و برای مدیر شبکه تصمیم می‌گرفت. {در این لحظه مجری برنامه سعی می‌کند توانمندی فردوسی‌پور نادیده گرفته نشود} نخیر! توانمندی نبوده و گستاخی و نمک‌نشناسی آن فرد بوده؛ و البته بی‌تدبیری و عدم عقلانیت مدیریت رسانه. این‌که یک شهروند عادی را تبدیل به یک غول بکند! کار به جایی رسید که رئیس صداوسیما از او حساب می‌برد و درواقع تدارکاتچی او بود. در حقیقت فردوسی‌پور رئیس صداوسیما بود.

به گزارش زیرنویس، صادق کوشکی درباره توانایی اجرای عادل فردوسی‌پور هم توضیح داد: اگر قرار بود قانونِ اجرا درباره ایشان عملی شود، ایشان به هیچ جایی نمی‌رسید چون حتی در ادای کلمات مشکل داشت. ما در سینما و رسانه ملی با پدیده افسارگسیختگی چهره‌های مشهور پرواربندی‌شده روبه‌رو بودیم.

منبع:پیشنهاد ویژه