به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سهیل مهدی پس از پایان دربی ۱۰۳، اظهار داشت: شاید این بازی خسته‌کننده‌ترین بازی برای پلیس باشد و از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم. برای برگزاری این بازی با نظم عالی خیلی زحمت کشیدند. یکی از مرتب‌ترین و منظم‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر را داشتیم و این مرهون زحمات […]

- یکی از منظم‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر همین دربی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سهیل مهدی پس از پایان دربی ۱۰۳، اظهار داشت: شاید این بازی خسته‌کننده‌ترین بازی برای پلیس باشد و از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم. برای برگزاری این بازی با نظم عالی خیلی زحمت کشیدند. یکی از مرتب‌ترین و منظم‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر را داشتیم و این مرهون زحمات عزیزان ما در یگان انتظامی است.

وی افزود: درمورد مسائل فنی هم باید دوستان فنی نظر بدهند که آیا تماشاگران از این مسابقه لذت بردند؟ به حدی حواسم به برگزاری بازی بود که آن را ندیدم. در کنار زمین، وظیفه خود را انجام دادیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد برنامه بازی‌های معوقه، گفت: برنامه را نوشته‌ایم. بازی تراکتور و سپاهان، آلومینیوم مقابل هوادار اگر شرایط فراهم باشد، ۱۵ فروردین برگزار می‌شود. لیگ را هم احتمال دارد ۱۸ یا ۱۹ فروردین برگزار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا