به گزارش زیرنویس، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت و انجام ماموریت های نوروزی،  ماموران یگان امداد در محدوده میدان فتح تهران در حال گشت زنی بودند که به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. فرمانده انتظامی یگان امداد تهران افزود: […]

به گزارش زیرنویس، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت و انجام ماموریت های نوروزی،  ماموران یگان امداد در محدوده میدان فتح تهران در حال گشت زنی بودند که به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی یگان امداد تهران افزود: ماموران  در گام نخست متوجه شدند، پلاک  موتورسیکلت  موردنظر سابقه سرقت دارد و راکب  این وسیله نقلیه، سارق می باشد.

سردار آدینه وند تصریح کرد: همین کافی بود تا ماموران یگان امداد وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین در خیابان  متواری شد که ماموران در جریان تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح و  شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار موتورسیکلت را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی یگان امداد تهران به دستگیری موتورسوار اشاره کرد و   بیان کرد:  متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و بدین ترتیب با تحقیقات اولیه وی  به همراه موتورسیکلت کشف شده برای سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا