علی قلی‌زاده پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی بیان کرد: بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم بیشتر از ۵ گل بزنیم اما باز هم خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم و عیدی کوچکی به مردم در این شرایط سخت بدهیم.  قلی‌زاده در واکنش […]

- می‌توانستیم بیشتر از ۵ گل بزنیم/ امیدوارم راه برای بازیکنان دیگر هم باز شود

علی قلی‌زاده پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی بیان کرد: بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم بیشتر از ۵ گل بزنیم اما باز هم خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم و عیدی کوچکی به مردم در این شرایط سخت بدهیم. 

قلی‌زاده در واکنش به استفاده قلعه نویی از بازیکنان جوان گفت: نظر آقای قلعه نویی است و با برنامه‌ریزی این کار را انجام داده است. اکثرا بازیکنان با استعدادی هستند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. امیدوارم راه برای بازیکنان دیگر هم باز شود. 

او در مورد استقبال تماشاگران از دیدار دو تیم ایران و ترکمنستان گفت: واقعا انتظار حضور این همه تماشاگر را نداشتم از همه آنها تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. 

هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال ایران در مورد صعود ایران به جام جهانی گفت: بازی آسانی وجود ندارد. همینطور ترکمنستان بازی‌سازی خوبی انجام داد و در جهان ملت‌های آسیا هم دیدید تیم‌های دیگر در مقابل تیم‌های بزرگ چگونه بازی می‌کردند. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. 

قلی‌زاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تیم ملی فوتبال ایران پتانسیل صعود از گروه خود در جام جهانی را داشته باشد؟ تصریح کرد:جام ملت ها همه تلاشمان می‌کنیم اما بعضی اوقات نمی‌شود. از روز اول با همه بازیکنان با هم هم قسم شده‌ایم که بهترین نتیجه را بگیریم. 

بیشتر بخوانید: واکنش رحمان رضایی به مصدومیت سردار آزمون/ باید در چمن مصنوعی تمرین کنیم

منبع: خبـر ورزشی