شاگردان عنایتی در اندیشه برداشتن محکم گام اول
شاگردان عنایتی در اندیشه برداشتن محکم گام اول

تیم امید ایران برای این که بتواند راه سخت رسیدن به المپیک و شکستن طلسم چند دهه ای را طی کنند، از امروز قدم های خود در این جاده سنگلاخی را برخواهند داشت.

 تیم فوتبال امید ایران که نرفتنش به المپیک زبانزد خاص و عام شده است، مثل چند دهه گذشته مسیر تازه ای را با هزار امید آغاز می کند به این امید که بتواند طلسم باورنکردنی را بشکند.

ملی‌پوشان امید ایران که مثل ادوار گذشته از بهترین های فوتبال کشورمان هستند و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را همراه دارد، از امروز در مرحله اول انتخابی المپیک به مصاف هنگ کنگ خواهند رفت تا اولین گام در این مسیر سخت را بردارند.

به گزارش زیر نویس ،این بار هدایت تیم امید بر عهده یک مهاجم گلزن سابق، یک سرمربی کم تجربه در لیگ برتر و یک سرمربی بی تجربه اما پرامید و باانگیزه به نام رضا عنایتی است. بازیکنی که یکی از برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر ایران بوده و در عرصه مربیگری هم هر چند زمان زیادی از حضورش نمی گذرد اما کارنامه قابل قبولی داشته است.

تیم فوتبال امید ایران برای رسیدن به المپیک مسیر سختی دارد و ابتدا باید در مرحله مقدماتی به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شود. در مرحله اول انتخابی تیم های آسیایی در ۱۱ گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد که تیم های اول راهی مرحله بعد می شوند و ۴ تیم دوم برتر هم به جمع آنها اضافه می شوند تا به همراه قطر میزبان ۱۶ تیم مرحله نهایی را تشکیل دهند.

برنامه و ساعت دیدارهای تیم فوتبال امید ایران به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۵ شهریور
* ایران – هنگ‌کنگ، ساعت ۱۵:۳۰

شنبه ۱۸ شهریور
* ایران – افغانستان، ساعت ۱۵:۳۰

سه‌شنبه ۲۱ شهریور
* ایران – ازبکستان، ساعت ۱۷:۳۰

منبع :خبرگزاری مهر