جزئیات جذب ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت
جزئیات جذب ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت خبر داد و گفت: حدود ۱۲ هزار نفر از این تعداد از پرستاران خواهند بود.

عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی=در پاسخ به این پرسش که «نیروهای طرحی شرکت‌کننده در دوران کرونا از نظر استخدامی چه سرانجامی خواهند داشت؟»، بیان داشت: عمده همکاران ما از طریق آزمون استخدامی قبلی جذب شدند؛ به طوری که گزینش استخدامی در  ۹۹  انجام شد یا طی یکی دوسال گذشته این کار صورت گرفت.

وی ادامه داد:تعدادی نیز از طریق تبدیل وضعیت گروه ایثارگری بود که بخشی از نیروهای طرحی و بخشی شرکتی جذب بیمارستانها شدند.به گزارش زیر نویس ، البته در آزمون استخدامی وزارت بهداشت که در مهرماه انجام می‌شود، نیروهای طرحی فعال در دوران کرونا امتیاز ویژه‌ای خواهند داشت.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مهرماه سال جاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار می‌شود که مجوز جذب ۲۵ هزار نیرو داده شده که از این تعداد حدود ۱۲ هزار نفر همکاران پرستار خواهند بود و همکارانی که در کرونا فعالیت داشتند از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.

منبع :فارس