جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم‌های بارسلونا – پاری سن ژرمن و دورتموند – اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند. بارسلونا در حالی در ورزشگاه المپیک میزبان پاریسی‌ها هست که در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس موفق شد با نتیجه […]

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم‌های بارسلونا – پاری سن ژرمن و دورتموند – اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.

بارسلونا در حالی در ورزشگاه المپیک میزبان پاریسی‌ها هست که در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود تا با خیالی راحت تری در بازی برگشت به مصاف حریفش برود، اما  هواداران PSG  انتظارات زیادی از شاگردان لوئیس انریکه برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند و مطمئنا آن‌ها برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

کیلیان امباپه ستاره پاریسی‌ها در دیدار رفت نتوانست عملکرد تاثیرگذاری برای تیمش داشته باشد چرا که بازیکنان آبی و اناری‌ها به خوبی او را مهار کرده بودند و عملا با این کار خط حمله پاریسی‌ها از کار افتاده بود.

پاری سن ژرمن - بارسلونا

شاگردان ژاوی نیز که قهرمانی در لالیگا را دور از دسترس می‌بینند انگیزه زیادی دارند تا در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسند و مطمئنا آن ها نیز با انگیزه زیاد پا به این دیدار خواهند گذاشت.

در دیگر دیدار امشب نیز دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان اتلتیکو مادرید است. دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود مادریدی‌ها به پایان رسید و مطمئنا زردپوشان آلمانی با حمایت هواداران پرشورشان شب سختی را برای شاگردان دیگو سیمئونه رقم خواهند زد.

اتلتیکو مادرید - دورتموند

۲ تیم در بوندسلیگا و لالیگا برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند  و با توجه به همین موضوع تلاش می‌کنند تا با رسیدن به مراحل بالایی این لیگ قهرمانان اروپا فصل را با نتایج بهتری به اتمام برسانند.

باشگاه خبرنگاران