به گزارش زیرنویس، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت : در پی تماس شخصی با پلیس ۱۱۰ اظهار داشت، همسرم همراه فرزندانم در حال تردد بودند که دو نفر سارق حدودا ۱۸ ساله با یک دستگاه موتور سیکلت، قصد سرقت تلفن همراه آنان را داشتند. وی گفت: با مقاومت این شهروند در برابر سارقان  […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت : در پی تماس شخصی با پلیس ۱۱۰ اظهار داشت، همسرم همراه فرزندانم در حال تردد بودند که دو نفر سارق حدودا ۱۸ ساله با یک دستگاه موتور سیکلت، قصد سرقت تلفن همراه آنان را داشتند.

وی گفت: با مقاومت این شهروند در برابر سارقان  در نهایت منجر به مجروح شدن شهروند توسط سارق با استفاده از چاقو از ناحیه صورت شده که سارقان با نافرجام ماندن سرقت، اقدام به فرار  کرده اند.

سرهنگ بهرامی  با اشاره به اینکه سارقان هنگام فرار از محل جرم تلفن همراه خود را بر جای گذاشته بودند اظهار داشت: بی اقدامات فنی و پلیسی هویت متهم شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قرار گرفت. 

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل و به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه به شیوه زورگیری به همراه همدست خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ابراز داشت:  دستگیری سارق متواری در دستور کار قرار دارد و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ بهرامی به شهروندان توصیه کرد: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند که در معابر عمومی از هندزفری استفاده کنید.

منبع خبر: رکنـا