ستاره ازبک فصل گذشته النصر عربستان در یک قدمی استقلال قرار دارد.

باشگاه استقلال هنوز فعالیت نقل و انتقالاتی خود را تمام نکرده و با توجه به درخواست جواد نکونام در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر این سرمربی قرار دارد و گفته می‌شود با یک بازیکن خارجی به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش زیرنویس، رسانه رسمی باشگاه استقلال لحظاتی قبل با انتشار تصویر و کپشن « Loading» از احتمال ورود یک بازیکن جدید به این تیم خبر داده که بعید نیست جلال الدین ماشاریپوف، ستاره ازبک فصل گذشته النصر عربستان باشد.

جلال الدین ماشاریپوف که طی دو سال گذشته در النصر عربستان عضویت داشت و قراردادش در تابستان امسال با این تیم پرستاره سعودی تمدید نشد، طی هفته‌های گذشته بحث حضورش در استقلال مطرح بود که احتمالا به توافق طرفین منجر شده است.

این هافبک ۳۰ ساله و خوش تکنیک ازبکستانی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ که نخستین سال حضورش در النصر بود، در ۲۶ مسابقه لیگ حرفه ای عربستان به میدان رفت که توانست ۲ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل بدهد ولی در فصل قبل که ۱۴ بازی انجام داد، فقط دو پاس گل داشت.

1929559

لیگ قهرمانان آسیاماشاریپوف که در مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا همراه با پاختاکور ازبکستان مقابل پرسپولیس قرار گرفت و نمایش درخشانی در این تیم داشت، اکنون در آستانه پیوستن به یک تیم ایرانی و استقلال قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این انتقال نهایی خواهد شد.

ماشاریپوف پس از ۶ سال فوق العاده همراه با پاختاکور ازبکستان راهی شباب الاهلی امارات شد و در ۱۲ مسابقه لیگ برتر و ۴ بازی لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفت که دو گل به ثمر رساند و چهار پاس گل هم داد و پس از آن طی دو فصل در النصر عربستان عضویت داشت.

این هافبک ازبک که سه ماه قبل در تورنمنت کافا حضور ثابت در ترکیب تیم ملی این کشور مقابل ایران داشت، دو هفته قبل نیز در دیدار تدارکاتی ازبکستان برابر تیم‌های ملی آمریکا و مکزیک نیز جزو مهره‌های اصلی تیمش بود و شرایط خوبی داشت که مطمئنا حضورش می‌تواند موجب تقویت خط میانی استقلال شود.

 

منبع: ورزش۳