این طلا بیشتر از همه مال توست آقای بدون ادا و اطوار!
این طلا بیشتر از همه مال توست آقای بدون ادا و اطوار!

بهترین بازیکن تیم ملی در هانگژو کسی بود که در این مدت خیلی با بی‌معرفتی مواجه شد.

 تیم ملی والیبال ایران امروز د فینال بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل چین قرار گرفت. شاگردان بهروز عطایی در ست اول با یک شوک غیرمنتظره مواجه شدند و کار را به حریف واگذار کردند. با این حال در ست‌های بعدی این تیم ملی والیبال ایران بود که موفق شد به بازی برگردد و در نهایت با نتیجه ٣-١ پیروز شود.

1931201

توپ والیبالبه گزارش زیر نویس ،این سومین طلای پیاپی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی بود. اگرچه تیم اول ژاپن در این مسابقات حضور نداشت، اما باز هم نمی‌توان ارزش این مدال طلای ملی‌پوشان والیبال را زیر سوال برد. تیمی که موفق شد بعد از ناکامی در قهرمانی آسیا به خوبی کامبک بزند و اولین طلای کاروان ایران را به دست بیاورد.

اما این قهرمانی تیم ملی والیبال ایران یک نکته بسیار مهم داشت و آن هم درخشش بازیکنی بود که در این مدت انتقادات زیادی را تحمل کرد. شهروز همایون‌فرمنش که از ابتدای فصل ٢٠٢٣ ملی در لیست بهروز عطایی حضور داشت، اما بسیاری معتقد بودند که حق برخی بازیکنان دیگر است که به جای او در تیم حضور داشته باشند.

1931203

شهروز اما هیچگاه به این اعتراضات واکنش نشان نداد و با جدیتی که البته به سن و سال و تجربه‌اش هم ارتباط داشت، فقط تمرین کرد و تمرین کرد تا حالا ارزشمندترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی لقب بگیرد. بازیکن بدون ادا و اطواری که همیشه در خدمت تیم بوده و در هانگژو نشان داد که بخش زیادی از انتقادات از او غیرمنصفانه بوده است.

🥇همایون‌فرمنش در بازی فینال نیز بهترین بازیکن ایران بود. او در دریافت، حمله، دفاع و سرویس فوق العاده عمل کرد و به خوبی پاسخ انتقادات را داد. حالا با این نمایشی که شهروز در هانگژو از خود به نمایش گذاشت قطعاً او می‌تواند یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک باشد. چه بسا همایون‌فرمنش در برزیل نیز سورپرایز تیم ملی لقب بگیرد تا ما بتوانیم آنجا با یک شگفتی مستقیما جواز حضور در پاریس را کسب کنیم.

1931202

منبع :ورزش ۳