پاسخ  ژوزه مورینیو به سوال طرفداران ایرانی آزمون
پاسخ  ژوزه مورینیو به سوال طرفداران ایرانی آزمون

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم، می‌گوید سردار آزمون در شرایطی نیست که به راحتی بازی کند.

ژوزه مورینیو: احساس این است که دو امتیاز از دست دادم، اما از عملکردم راضی هستم.

رم امشب در بازی هفته پنجم سری A مهمان تورینو بود و با وجود اینکه با گل روملو لوکاکو پیش افتاده بود با گل دقیقه ۸۵ دوان زاپاتا به تساوی رسید.

1930379

در این بازی سردار آزمون با وجود حضور در لیست بازی نکرد و تا پایان بازی نیمکت نشین بود. مورینیو درباره این بازیکن توضیح داد که شرایط مناسبی برای بازی ندارد اما از داشتن او خوشحال است.

ژوزه مورینیو در پایان بازی گفت: “ما یک گل از شروع مجدد دریافت کردیم. بازی با تورینو سخت است، آن‌ها تیمی فیزیکی و فشرده هستند. ما بازی خوبی انجام دادیم. یک بازی فداکارانه انجام دادیم، با یک خط دفاعی جدید. من تیمم را دوست داشتم و سخت بود که مقابل تورینو بهتر عمل کنیم. احساس این است که ما دو امتیاز را از دست دادیم، اما من به غیر از نتیجه، از چیز دیگری ناراحت نیستم.”

می‌توانید با سه بازیکن تهاجمی بازی کنید؟

این برای ما آسان نیست. ما سه مهاجم واقعی داریم و من همه آن‌ها را دوست دارم. سردار آزمون بازی نکرد چون در شرایط مناسب نیست، دیبالا تنها کسی است که می‌تواند کاری را انجام دهد، جانلوکا پلگرینی فقط یک جلسه تمرین داشت. اگر همه خوب باشند پیشنهاد ما این خواهد بود، ما از نظر ساخت و ساز از خط دفاعی بسیار پیشرفت کرده‌ایم. برای نتیجه متاسفم، اما رشد جمعی و فردی را می‌بینم.

امسال گل‌های بیشتری زده‌اید.

به شرایطی برمی‌گردیم که گل‌های کمتری دریافت کرده‌ایم. یورنته بازی فوق العاده‌ای انجام داد. اگر به جدول نگاه کنیم آن را دوست نداریم، اما این درست نیست. در ماه دسامبر تیم‌هایی وجود خواهند داشت که آنجا نخواهند بود و ما در یک موقعیت قرار نخواهیم داشت.

روملو لوکاکو؟

او بازیکن فوق‌العاده‌ای است، من از او، آندره آ بلوتی و آزمون که در شرایط سختی است بسیار خوشحالم، من بسیار خوشحالم.

منبع: ورزش۳