با توجه به سطح رقبا گرفتن نقره برای من سخت‌تر بود و البته شیرین‌تر / لحظاتی که در حال اجرا هستم غرق می‌شوم +فیلم
با توجه به سطح رقبا گرفتن نقره برای من سخت‌تر بود و البته شیرین‌تر / لحظاتی که در حال اجرا هستم غرق می‌شوم +فیلم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در ادامه پیکارهای روز چهارم ووشو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، زهرا کیانی در بسته «جین‌شو-چیانگ‌شو» به مصاف حریفان خود رفت. نماینده کشورمان با عملکردی درخشان و با نمره ۱۹.۴۳۶ به مدال نقره تالو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو دست یافت. در این فرم ورزشکار چینی با امتیاز ۱۹.۶۰۰ اول شد و […]

- با توجه به سطح رقبا گرفتن نقره برای من سخت‌تر بود و البته شیرین‌تر / لحظاتی که در حال اجرا هستم غرق می‌شوم +فیلم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در ادامه پیکارهای روز چهارم ووشو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، زهرا کیانی در بسته «جین‌شو-چیانگ‌شو» به مصاف حریفان خود رفت.

نماینده کشورمان با عملکردی درخشان و با نمره ۱۹.۴۳۶ به مدال نقره تالو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو دست یافت. در این فرم ورزشکار چینی با امتیاز ۱۹.۶۰۰ اول شد و نماینده ویتنام ۱۹.۴۲۶ با نمره در رتبه دوم ایستاد.

زهرا کیانی در کارنامه خود مدال نقره بازی‎های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را دارد.

محبوبه کریمی سرمربیگری تیم ملی تالو زنان را بر عهده دارد.

 

زهرا کیانی  پس از کسب مدال نقره رشته تالو بازی های آسیایی و رقابت با حریف چینی، اظهار داشت: من در رقابت‌های جهانی هم با این حریف چینی بودم، البته تالو رقابت نیست بلکه اجرای فرم است و طبق سلیقه داوران و فاکتورهای دیگر امتیاز داده می شود. برخی حریفان ار رده های جوانان‌ وارد شده بودند و ما هم برای این مدال زحمت کشیدیم.

وی در مورد اینکه کسب این مدال سخت تر بود یا بازی های آسیایی جاکارتا ،گفت: با توجه به سطح رقبا گرفتن این مدال برای من سخت تر بود و البته شیرین تر. مسیر سختی را تا اینجا سپری کرده بودیم. آسیب جدی دیده بودم و نیاز به عمل جراحی هم داشتم، اما با روش های اصلاحی تا برگزاری بازی ها صبر کردیم.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو در مورد اینکه آیا استرس داشت یا خیر، عنوان کرد: تا قبل از اینکه کنار زمین بیایم، استرس داشتم، اما وقتی حمایت و تشویق تماشاگران را دیدم، خیلی استرسم کمتر شد و احساس کردم که در خانه خودم هستم، چون من تالوفیلد را جزئی از خودم می دانم و از ۸ سالگی در آن کار کرده ام.

کیانی ادامه داد: ووشو یک سبک از زندگی است و با اجرای فرم زندگی می کنم و لحظاتی که در حال اجرا هستم در آن غرق می شوم. بعد از این مدال بیشتر تلاش خواهم کرد، چون می‌دانم که کارم دیده شده و مردم حمایت کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا