توماس توخل پیش‌بینی کرد که سرژ گنبری به رئال‌مادرید گل می‌زند. سرمربی بایرن‌مونیخ قاطعانه اعلام می‌کند که این وینگر تاثیر زیادی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد داشت، و جز این توضیح بیشتری نداد. توخل در نشست خبری پیش از بازی با رئال‌مادرید گفت: «ما به شانس هم نیاز داریم. بردن بازی به تاکتیک، شانس […]

- این بازیکن به رئال‌مادرید گل می‌زند/ حذف چنین تیمی سخت است

توماس توخل پیش‌بینی کرد که سرژ گنبری به رئال‌مادرید گل می‌زند. سرمربی بایرن‌مونیخ قاطعانه اعلام می‌کند که این وینگر تاثیر زیادی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد داشت، و جز این توضیح بیشتری نداد.

توخل در نشست خبری پیش از بازی با رئال‌مادرید گفت: «ما به شانس هم نیاز داریم. بردن بازی به تاکتیک، شانس و همچنین داشتن مقداری آزادی بستگی دارد. تاکتیک‌ها ابزار ما هستند. مثل ماشین است اما ما هستیم که این ماشین را می‌رانیم. بازیکنان هم در طول مسابقه ایده‌های خاصی دارند و باید آزادی اجرای آنها را در زمین بازی احساس کنند. حذف تیمی در حد و اندازه رئال‌مادرید به ترکیبی از شانس و کیفیت نیاز دارد.»

او به تعادل بین حمله و دفاع اشاره کرد، در حالی که وینیسیوس جونیور و تونی کروس را به عنوان دو بازیکن کلیدی لوس‌بلانکوس معرفی کرد.

«قبلا کریم بنزما بازیکن کلیدی بود و تاثیر زیادی داشت، اکنون جود بلینگام شخصیت اصلی است. با وجود بازیکنان برتری مانند وینیسیوس و کروس سیستم تغییر کرده است. به طور کلی در برابر رئال مادرید باید به اندازه کافی بازیکنان را جلو ببریم اما در دفاع نیز آماده باشیم. تعادل باید برقرار شود.»

در حالی که رئال‌مادرید تیبو کورتوا، داوید آلابا و دنی کارواخال را در اختیار ندارد، بایرن روی آمادگی جسمانی سه بازیکن کلیدی تیم شک دارد. «در حال بررسی وضعیت اوپامکانو، دی‌لیخت و لایمر هستیم و باید تا بعد از تمرین صبر کنیم.»

سرژ گنبری که در بازی مقابل آرسنال دچار مصدومیت شده بود بهبود یافته و توخل در موردش گفت: «نمی‌دانم چرا، اما مطمئنم که گنبری در این بازی گل خواهد زد.»

بیشتر بخوانید: بایرن‌مونیخ – رئال‌مادرید؛ راند اول غول‌کشی/ آمارهایی خواندنی از ال‌کلاسیکوی اروپا

منبع: خبـر ورزشی

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]