اوجاقی: فردا روزی هیجانی و سخت برای ووشو خواهد بود/ با موفقیت بچه ها سختی ها یادمان می رود
اوجاقی: فردا روزی هیجانی و سخت برای ووشو خواهد بود/ با موفقیت بچه ها سختی ها یادمان می رود

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، امیر اوجاقی پس از صعود چهار ملی‌پوش ووشو کشورمان به فینال بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه هر چهار ورزشکاری که در بخش آقایان داشتیم به فینال رسیدند و در بخش بانوان‌ نیز الهه منصوریان فینالیست شد، به همین خاطر فکر می‌کنم‌ فردا روز هیجانی و سختی برای‌مان باشد […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، امیر اوجاقی پس از صعود چهار ملی‌پوش ووشو کشورمان به فینال بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه هر چهار ورزشکاری که در بخش آقایان داشتیم به فینال رسیدند و در بخش بانوان‌ نیز الهه منصوریان فینالیست شد، به همین خاطر فکر می‌کنم‌ فردا روز هیجانی و سختی برای‌مان باشد و آرزو می‌کنم هر پنج ورزشکار ما طلا بگیرند.

وی تأکید کرد: حریفان ما سخت هستند، اما فکر می‌کنم‌ بچه‌ها می‌توانند آنها را شکست دهند. به هرحال این رشته برای چینی‌هاست و سه حریف ما در فینال هم چینی هستند. پیش‌بینی نمی‌توانم داشته باشم، اما هدف‌مان مدال طلاست.

سرمربی تیم ملی ووشو در مورد گرفتگی صدایش به خبرنگاران خاطر نشان کرد: فشار مسابقات زیاد است و ما هم فریاد می‌زنیم‌ و بچه‌ها را راهنمایی و هدایت می‌کنیم، اما بعد که خوشحال می‌شویم، سختی‌ها یادمان می‌رود.

اوجاقی درباره اینکه با طلاهای احتمالی ووشو کاروان ایران جهش زیادی در جدول توزیع مدال‌ها خواهد داشت، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و ووشو هم دیده شود. به نظر من اگر یک نفر یا یک رشته باعث می‌شود که ورزش ایران بالا برود و بیشتر دیده شود، باید به آن مجموعه بیشتر توجه شود تا انگیزه ورزشکاران هم بالا برود.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیم