فاینورد بازی نیمه تمام با آژاکس را برد/ جهانبخش بالاخره بازی کرد- اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی زیرنویس
فاینورد بازی نیمه تمام با آژاکس را برد/ جهانبخش بالاخره بازی کرد- اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی زیرنویس

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، در بازی نیمه‌کاره مانده از هفته ششم اردویژه هلند، امروز (چهارشنبه ۵ مهر) تیم فوتبال فاینورد موفق شد در خانه آژاکس تیم شهر آمستردام را شکست دهد. این بازی که روز یکشنبه ۳ مهر برگزار و در دقیقه ۵۵ و به دلیل پرتاب مواد آتش‌زا از سوی هواداران آژاکس نیمه‌تمام […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، در بازی نیمه‌کاره مانده از هفته ششم اردویژه هلند، امروز (چهارشنبه ۵ مهر) تیم فوتبال فاینورد موفق شد در خانه آژاکس تیم شهر آمستردام را شکست دهد. این بازی که روز یکشنبه ۳ مهر برگزار و در دقیقه ۵۵ و به دلیل پرتاب مواد آتش‌زا از سوی هواداران آژاکس نیمه‌تمام مانده بود؛ با حکم فدراسیون هلند از همان دقیقه ادامه پیدا کرد و با نتیجه نهایی ۴ بر صفر به سود فاینورد خاتمه یافت. فاینورد در بازی نیمه‌تمام ۳ بر صفر از میزبان پیش بود.

برای فاینورد در این بازی؛ سانتیاگو خیمنز (دقایق ۹، ۱۸ و ۵۹) و ایگور پایکسائو (۳۷) گلزنی کردند.

در این بازی نیمه‌تمام مانده روز یکشنبه که یکی از غم‌انگیزترین بحران‌های ۱۲۳ ساله تاریخ آژاکس محسوب می‌شد و در ادامه هواداران عصبانی آژاکس حتی به تخریب ورزشگاه نیز روی آوردند، داور به دلیل مسائل امنیتی تصمیم به توقف کامل بازی گرفت.

در ادامه این بازی که امروز برگزار شد، علیرضا جهانبخش پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در اردویژه، سرانجام و از دقیقه ۸۲ به بازی گرفته شد.

علیرضا جهانبخش , فاینورد , تیم فوتبال آژاکس ,

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم