مدیریت لیگ فوتبال عراق به لالیگا سپرده شد!
مدیریت لیگ فوتبال عراق به لالیگا سپرده شد!

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، خبرگزاری «شفق نیوز» عراق نوشت مطابق توافقی که رئیس فدراسیون فوتبال عراق با مدیریت لالیگا داشته، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا وظیفه مدیریت رقابت‌های لیگ حرفه‌ای این کشور را برعهده خواهد گرفت. مطابق این توافق قرار است فصل ۲۴-۲۰۲۳ با همکاری فدراسیون فوتبال عراق و لالیگا برگزار شود، اما سازماندهی رقابت‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، خبرگزاری «شفق نیوز» عراق نوشت مطابق توافقی که رئیس فدراسیون فوتبال عراق با مدیریت لالیگا داشته، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا وظیفه مدیریت رقابت‌های لیگ حرفه‌ای این کشور را برعهده خواهد گرفت.

مطابق این توافق قرار است فصل ۲۴-۲۰۲۳ با همکاری فدراسیون فوتبال عراق و لالیگا برگزار شود، اما سازماندهی رقابت‌ها در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به‌صورت کامل به سازمان لیگ اسپانیا واگذار شده است.

عدنان درجال در گفت‌وگو با این خبرگزاری، خبر فوق را تأیید کرد و اظهار داشت: این آغاز یک همکاری میان ما خواهد بود. اعتماد فدراسیون فوتبال عراق به لالیگا به‌خاطر حرفه‌ای‌گری بالا و تجربه طولانی‌مدت آنها در مدیریت تورنمنت‌هاست.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق، توسعه فوتبال و رسیدن لیگ این کشور به لیگ‌های سطح اول جهان را دلیل امضای توافق‌نامه فدراسیون فوتبال عراق و لالیگا برشمرد و گفت: چند عراقی برای کسب تجربه و انتقال این تجربیات، در سازمان لیگ فوتبال اسپانیا مستقر خواهند شد. فدراسیون اکنون پروژه خود در راستای تدارک لیگ حرفه‌ای سال آینده را سازماندهی می‌کند. کارمان را تازه آغاز کرده‌ایم و سردرگمی یا تأخیرهایی در این باره رخ می‌دهد.

فصل جدید لیگ حرفه‌ای عراق از ۲۸ مهر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیم