وضعیت جوی استان بوشهر آرام است/ افزایش ناپایداری‌ها از شنبه – زیرنویس | اخبار ایران و جهان
وضعیت جوی استان بوشهر آرام است/ افزایش ناپایداری‌ها از شنبه – زیرنویس | اخبار ایران و جهان

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا پایان هفته وضعیت نسبتاً آرامی برای جو و سواحل استان بوشهر پیش بینی می‌شود. کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: روز شنبه در نواحی جنوبی استان بوشهر، عمدتاً در ارتفاعات، احتمال افزایش ناپایداری و رشد ابر و رگبار […]

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا پایان هفته وضعیت نسبتاً آرامی برای جو و سواحل استان بوشهر پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: روز شنبه در نواحی جنوبی استان بوشهر، عمدتاً در ارتفاعات، احتمال افزایش ناپایداری و رشد ابر و رگبار و رعد برق وجود دارد.

وی گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی در سطح استان بوشهر و دریا، سواحل و فراساحل استان در برخی ساعات متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

محمدی یادآور شد: جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، به تدریج از اواخر شب شمال غربی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر