علی نژاد: فدراسیون ووشو در مسیر درستی حرکت می کند/ عملکرد این رشته در بازی های آسیایی عالی بود + فیلم- اخبار رزمی
علی نژاد: فدراسیون ووشو در مسیر درستی حرکت می کند/ عملکرد این رشته در بازی های آسیایی عالی بود + فیلم- اخبار رزمی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، مهدی علی‌نژاد در حاشیه برگزاری مسابقات ووشو در بازی‌های آسیایی و درخشش نمایندگان ایران گفت: نتیجه خوبی بود. کسب ۲ طلا، ۴ نقره و یک برنز یک نتیجه بسیار عالی است، آن هم در چین و در رشته‌ای که برای آنهاست. بچه‌ها، مربیان و ملی‌پوشان از […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، مهدی علی‌نژاد در حاشیه برگزاری مسابقات ووشو در بازی‌های آسیایی و درخشش نمایندگان ایران گفت: نتیجه خوبی بود. کسب ۲ طلا، ۴ نقره و یک برنز یک نتیجه بسیار عالی است، آن هم در چین و در رشته‌ای که برای آنهاست. بچه‌ها، مربیان و ملی‌پوشان از جان مایه گذاشتند.

 

وی ادامه داد: مسیری که از سال‌های قبل در ووشو آغاز شده بود، ادامه یافت و این موفقیت نشان دهنده راه درستی است که فدراسیون در این چند سال اخیر رفته است. در واقع علی‌رغم همه مشکلاتی که طی دو سال گذشته برای فدراسیون ایجاد شد و خیلی هم آن را می‌دانند، اما بچه‌ها سربلند بیرون آمدند و به کاروان کمک کردند. در این روزهایی که طلا برای کاروان ایران غنیمت بود، این اتفاق بزرگی بود.

وی گفت: به مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک تبریک می‌گویم، به ویژه به امیر صدیقی رئیس فدراسیون به خاطر زحمت‌هایی که کشید. همچنین به ورزشکاران و مربیان خسته نباشید می‌گویم.

 

.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم