برادران عالمیان، سرمربی و علیقارداشی بعد از پیروزی برابر تایلند چه گفتند؟- اخبار رشته های ورزشی
برادران عالمیان، سرمربی و علیقارداشی بعد از پیروزی برابر تایلند چه گفتند؟- اخبار رشته های ورزشی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، تیم دوبل برادران عالمیان امروز با برتری برابر تایلند به مرحله یک هشتم رقابت‌های تنیس روی میز در بخش دوبل راه یافت. بعد از اتمام این دیدار نیما عالمیان گفت: فکر می‌کردیم تایلند حریف ضعیفی باشد اما غیرقابل انتظار ظاهر شد، حریف سختی بودند به‌ طوری […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، تیم دوبل برادران عالمیان امروز با برتری برابر تایلند به مرحله یک هشتم رقابت‌های تنیس روی میز در بخش دوبل راه یافت.

بعد از اتمام این دیدار نیما عالمیان گفت: فکر می‌کردیم تایلند حریف ضعیفی باشد اما غیرقابل انتظار ظاهر شد، حریف سختی بودند به‌ طوری که گیم‌ها را با اختلاف نزدیک بردیم.

 

وی تصریح کرد: حالا باید برای دیدار با چین تایپه آماده شویم که بازی حساسی است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. البته قول مدال دادن در آسیا سخت است اما تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای مطلوب بگیریم.

همچنین نوشاد عالمیان گفت: اولین بار بود با این تیم دوبل تایلند بازی می‌کردیم، تیم خوبی هم بود اما خدا را شکر توانستیم پیروز شویم.  البته رقابت نزدیک بود، به ویژه در دو گیم به اصطلاح گیر کردیم اما توانستیم کار را جمع کنیم.

عالمیان با اشاره به دیدار بعدی دوبل تاکید کرد: رقابت بعدی با چین تایپه است، دوست داریم و تلاش می‌کنیم تا این تیم را هم ببریم و در نهایت بتوانیم یک مدال دیگر کسب کنیم.  البته همان طور که نیما گفت قول مدال دادن سخت است اما تلاش داریم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

در ادامه، مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ارزیابی عملکرد تیم دوبل ایران در مسابقات تنیس روی میز بازی‌های آسیایی که امروز پنجشنبه برگزار شد، گفت: اصولا تیم‌های جنوب شرق آسیا تیم‌های خوب و قدرتمندی در این رشته هستند که تایلند هم یکی از آنهاست. تایلند در سال‌های اخیر خیلی خوب کار کرده است به ویژه در بخش بانوان که توانسته‌اند یک مقام تاریخی کسب کنند و با غلبه بر کره عنوان سوم آسیا را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد: گیم‌های ملی‌پوشان ایران با تایلند نزدیک بود و همین امر نشان داد اگر یک لحظه غفلت می‌کردند نتیجه مسابقه می‌توانست تغییر کند و احتمال شکست تیم ما هم وجود داشته باشد. اما هماهنگی ذهنی و فکری که برادران عالمیان با هم دارند توانستند به پیروزی برسند.

علیقارداشی با بیان این که نسبت به مدال‌آوری تیم دوبل ایران امیدواری زیادی دارد، گفت: من خیلی امیدوار هستم چرا که در چندی پیش در پیونچانگ با تیم اول دنیا بازی برده را باختند. امیدواریم این بار قهرمان شوند.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از مسابقات انفرادی گفت: اگر نوشاد بتواند قهرمان ژاپنی را شکست دهد می‌تواند خاطره خوش جاکارتا را تکرار کند.

 جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز،  پس از صعود تیم دوبل برادران عالمیان به جمع ۱۶ تیم برتر گفت: خوشبختانه بازی سختی بود اگرچه نتیجه ۳  بر صفر شد ولی نزدیک بود در گیم‌های دوم و سوم این بازی گره بخورد.  البته بچه‌ها خیلی عالی بازی کردند و توانستند این بازی را جمع کنند و برنده این بازی شوند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: فردا بازی بعدی با چین تایپه خواهد بود، اما هنوز ساعت آن مشخص نیست. این بازی سخت تر است. امیدوارم ما برنده بازی شویم. هدف بچه‌ها این است که در دوبل هم تاریخ سازی کنیم.

لطف‌الله‌نسبی در پاسخ به این سوال که در تیم دوبل پیش‌بینی چه نتیجه‌ای را دارد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی مدال در آسیا سخت است، اما ما با تمام توان حاضر می‌شویم و خیلی امیدوار هستیم که در دوبل هم روی سکو برویم.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم