پورسلمان: از مدال برنز تیمی راضی نیستم/ فتوحی: انتظارمان این بود که بتوانیم چین را شکست دهیم- اخبار رشته های ورزشی
پورسلمان: از مدال برنز تیمی راضی نیستم/ فتوحی: انتظارمان این بود که بتوانیم چین را شکست دهیم- اخبار رشته های ورزشی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی پس از دیدار تیم ملی سابر با چین و کسب مدال برنز عنوان کرد: بازی سختی بود. من انتظار داشتم از ابتدا با امتیازات بالاتری شروع کنیم و راحت و آسوده خاطر جلو برویم. آقای باهر ارسباران بازی را بد عقب […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی پس از دیدار تیم ملی سابر با چین و کسب مدال برنز عنوان کرد: بازی سختی بود. من انتظار داشتم از ابتدا با امتیازات بالاتری شروع کنیم و راحت و آسوده خاطر جلو برویم. آقای باهر ارسباران بازی را بد عقب انداخت و جبرانش کمی سخت بود. تا بخواهیم جبران کنیم بازی را واگذار کردیم. فکر می‌کردم بازی ساده ای باشد و بتوانیم از سدشان بگذریم اما هم رنکینگ بهتری دارند و هم میزبان هستند و به نظر من بهتر از ما ظاهر شدند.

وی در خصوص اینکه در دوره قبل مدال نقره کسب شده و این دوره مدال برنز افزود: طبیعتا برای بهترین نتیجه آمده بودیم و این مدال راضی کننده نبود. من فکر می‌کردم بازی خیلی خوبی با کره خواهیم داشت و حتی شانس شکست کره را هم داریم اما دست تقدیر این بود که متوقف شویم.

او در خصوص اینکه آیا قصد رقم زدن اتفاقات نو و تازه در شمشیربازی را دارد یا خیر افزود: این تیم به دنبال سهمیه المپیک است و ما جوانان را اضافه کردیم و تیم دوم را هم تشکیل دادیم. الان دو سه اعزام برای جوانان به مسابقات کشورهای اطراف در نظر گرفتیم. الان نمی‌توانیم به ترکیب برنده دست بزنیم اما فکر می‌کنم بچه ها تا المپیک باید مبارزه کنند.

 

محمد فتوحی، ملی‌پوش سابر کشورمان پس از مسابقه با چین و شکست در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی عنوان کرد: قرعه سختی داشتیم. هنگ کنگ از تیم های خوب این دوره از مسابقات بود و بازی با این تیم هم سنگین بود. انتظارمان این بود که بتوانیم چین را شکست دهیم. میزبان بودند و روز خوب ما هم نبود. حیف شد. هم خودمان مدال نقره را می خواستیم و هم تیم‌مان استحقاقش را داشت اما شرمنده شدیم.

وی در مورد داوری افزود: اعتراضاتی داشتیم و داوری جاهای حساس بازی تاثیرگذار بود اما چین میزبا است و توقع بیشتری هم نمی‌رود. ماهم می توانستیم بهتر بازی کنیم و اگر روز خوب‌مان بود شاید نتایج بهتری رقم می زدیم.

فتوحی در مورد برنامه تیم برای کسب سهمیه المپیک گفت: بلافاصله بعد از این مسابقات باید برای مسابقات سهمیه المپیک به الجزایر برویم. رقبای‌مان همین چین و ژاپن و… هستند. امتیازاتمان خوب است اما آسیا تیم های قوی دارد و امیدوارم در الجزایر بتوانیم این ناکامی را جبران کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم