تمرکز مجلس دوازدهم باید روی حل مشکلات اقتصادی کشور باشد
تمرکز مجلس دوازدهم باید روی حل مشکلات اقتصادی کشور باشد

در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسمطرح شد؛ کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدرباره حضور و مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت برای انتخاب ۴۵ کرسی باقی مانده برگزار می‌شود و مردم باید با همان شور و هیجانی […]

- تمرکز مجلس دوازدهم باید روی حل مشکلات اقتصادی کشور باشد

در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسمطرح شد؛

کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدرباره حضور و مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت برای انتخاب ۴۵ کرسی باقی مانده برگزار می‌شود و مردم باید با همان شور و هیجانی که در دور اول از خودشان نشان دادند و در انتخابات شرکت کردند در این دوره هم حاضر شوند.

وی ادامه داد: البته در دور اول شمار نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به قدری زیاد بود که نوعی سردرگمی در مردم وجود داشت و در میان مردم با پراکندگی آراء مواجه بودیم.

وی افزود: حالا اما در دور دوم این مانع وجود ندارد و  مردم می‌توانند تصمیم درستی بگیرند و کار راحت تری نسبت به دور اول دارند.

انبارلویی تاکید کرد: تکمیل صندلی‌های مجلس منوط به شرکت گسترده مردم در دور دوم انتخابات است و به امید خدا مردم با شرکت در دور دوم، مجلس دوازدهم را تکمیل خواهند کرد و دور جدید فعالیت مجلس قطعا بر روی مسائل اقتصادی و گشودن باب جدیدی از حل مشکلات مردم تمرکز خواهد داشت.

وی در انتها گفت: اعتبار مجلس به میزان مشارکت مردم است و این را هم مسئولین و هم مردم ما به خوبی می‌دانند؛ به امید خدا در دور دوم حضور وسیع تری از مردم کشورمان را شاهد خواهیم بود.

مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و ۲۴۵ نفر روانه بهارستان شدند و تکلیف ۴۵ کرسی دیگر روز ۲۱ اردیبهشت ماه امسال مشخص خواهد شد.

+

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]