به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پوریا حسین‌خانزاده امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگاران، افزود: خدا را شکر تمرینات خوبی را از نیمه دوم فروردین شروع کردیم. فدراسیون والیبال هم سرمربی برزیلی انتخاب کرده است که انگیزه بسیار زیادی دارد و کارش را با قدرت […]

- امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پوریا حسین‌خانزاده امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگاران، افزود: خدا را شکر تمرینات خوبی را از نیمه دوم فروردین شروع کردیم. فدراسیون والیبال هم سرمربی برزیلی انتخاب کرده است که انگیزه بسیار زیادی دارد و کارش را با قدرت شروع کرده است.

وی با بیان این‌که بازیکنان نیز با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهند بود، تاکید کرد: بازیکنان امسال انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته برای کسب سهمیه المپیک دارند و تنها راه رسیدن به این هدف لیگ ملت‌ها است. همه همدل شدیم پائز هم با بازیکنان هم دل شده است، کار سختی است، اما تلاش می‌کنیم که به پاریس برویم.

خانزاده در پاسخ به این سئوال که آیا با باشگاهی در ایتالیا به توافق رسیده است، گفت: بله با یک تیم ایتالیایی قرارداد بستم و در فصل جدید برای تیم لوبه به میدان می‌روم.

وی درباره پاداش یک میلیاردی کسب سهمیه المپیک گفت: این پاداش روحیه مضاعف به تیم ملی والیبال ایران داد. البته آرزوی هر بازیکنی حضور در المپیک است و تیم ایران نیز تلاش خود را برای کسب سهمیه خواهد کرد.

ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشور‌های بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی براساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

منبع: ایسـنا

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]