درخواست کامرون از فیفا برای برکناری اتوئو از ریاست فدراسیون این کشور- اخبار فوتبال جهان
درخواست کامرون از فیفا برای برکناری اتوئو از ریاست فدراسیون این کشور- اخبار فوتبال جهان

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، ساموئل اتوئو مهاجم پیشین بارسلونا و رئیس کنونی فدراسیون فوتبال کامرون ممکن است مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شود. سازمان لیگ فوتبال این کشور با انتشار نامه‌ای سرگشاده از جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواست تا مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر را از سمت خود برکنار کند. بر اساس گزارش‌های […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، ساموئل اتوئو مهاجم پیشین بارسلونا و رئیس کنونی فدراسیون فوتبال کامرون ممکن است مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شود. سازمان لیگ فوتبال این کشور با انتشار نامه‌ای سرگشاده از جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواست تا مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر را از سمت خود برکنار کند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اتوئوی ۴۲ ساله متهم به تخلف مالیاتی و تبانی در تعیین نتیجه بازی‌هاست و به خاطر درگیری‌اش با یکی از هواداران در طول جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و قرارداد اسپانسری که با یک شرکت شرط‌بندی بسته، تحت فشار شدیدی است.

نامه مذکور خلاصه اقداماتی است که مهاجم سابق بارسلونا انجام داده و در آن از رئیس فیفا خواسته شده تا شرایط را برای کناره‌گیری او از سمت ریاست فدراسیون فوتبال کامرون فراهم کند.

اتوئو قصد دارد تا پایان دوره ریاست فعلی‌اش بر فدراسیون فوتبال کامرون یعنی تا دو سال دیگر در سمت خود باقی بماند.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم