بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم های ملی پاراوزنه برداری و بسکتبال با ویلچر بانوان + تصاویر- اخبار رشته های ورزشی
بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم های ملی پاراوزنه برداری و بسکتبال با ویلچر بانوان + تصاویر- اخبار رشته های ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان، از اردوی تیم‌های ملی پاراوزنه‌برداری مردان و بانوان و همچنین اردوی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان بازدید کرد.   در جریان این بازدید ملی‌پوشان این دو رشته نکات مدنظر خود […]

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان، از اردوی تیم‌های ملی پاراوزنه‌برداری مردان و بانوان و همچنین اردوی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان بازدید کرد.

 

در جریان این بازدید ملی‌پوشان این دو رشته نکات مدنظر خود و برخی گلایه‌ها پیرامون موضوع پاداش‌ها و همچنین حقوق دریافتی از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان را مطرح کردند.

وزیر ورزش و جوانان هم قول داد که این موارد را در روز شنبه هشتم مهر ماه پیگیری کند و از اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان خواست که نامه‌نگاری مربوط به این موارد را انجام دهد.

ورزش جانبازان و معلولین , کیومرث هاشمی , ورزش جانبازان و معلولین , کیومرث هاشمی ,

ورزش جانبازان و معلولین , کیومرث هاشمی , ورزش جانبازان و معلولین , کیومرث هاشمی , ورزش جانبازان و معلولین , کیومرث هاشمی ,

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم