به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: مسعود شجاعی: درباره بازی باید کوتاه توضیح بدهم. در چند هفته گذشته روند خوبی داشتیم اما نتیجه‌ها آنچه دلخواه ما بود رقم نخورد. داریم سعی می‌کنیم بهتر شویم. تا اینجای کار […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: مسعود شجاعی: درباره بازی باید کوتاه توضیح بدهم. در چند هفته گذشته روند خوبی داشتیم اما نتیجه‌ها آنچه دلخواه ما بود رقم نخورد. داریم سعی می‌کنیم بهتر شویم. تا اینجای کار فکر می‌کنم امتیاز بازی‌هایی که برنده بودیم اما در پایان مساوی شد را از دست دادیم. روی این موضوع داریم کار می‌کنیم. هرچند بازی‌ها فشرده شده است و وقت ما کم بود.

سرمربی هوادار ادامه داد: ما بازی خیلی خوب و زیبا از جانب هر دو تیم خواهیم دید. پرسپولیس خیلی فوتبال خوب و روانی بازی می‌کند و مهره‌های خوبی دارد.

او درباره شرایط تیم هوادار یادآور شد: تیم خیلی خوبی هستیم. بازیکنان تیم در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند و از لحاظ فیزیکی و روانی دیدار جذابی خواهیم دید.

سرمربی هوادار درباره تأثیر عدم برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه پاس اکباتان گفت: گویا به دلیل مسائل امنیتی شورای تأمین اجازه نمی‌دهد بازی شود از روز اول هم این شرایط را که اعلام کردیم قبول کردند.

او افزود: در حال حاضر بهترین زمین ایران است. یک زمین خوب و درست داریم. همین یک چمن را هم می‌خواهید از ما بگیرید که می‌توان فوتبال خوب بازی کرد.

شجاعی درباره تأثیر نتیجه بازی با پرسپولیس در مسیر قهرمانی استقلال با توجه به دوستی با جواد نکونام گفت: وظیفه من است که در نشست‌های خبری شرکت کنم. هیچ منتی هم الان و هیچ وقت دیگر نیست این وظیفه من است. ما در آخر همگی خانواده فوتبال هستیم. شما لطف می‌کنید از من مصاحبه می‌گیرید و حرف‌هایم را منعکس می‌کنید.

او تاکید کرد: من جسارت می‌کنم درباره اینکه من با نکونام دوست هستم، عذر خواهی می‌کنم که کلمه‌ای بهتر پیدا نمی‌کنم بگویم اما فکر می‌کنم این شبیه به “خاله بازی” است. ببخشید این حرف را می زنم. برادرم در تیم ماشین سازی بود و من تراکتور بودم. کنار زمین با هم دعوا کردیم. اصلا نتایج استقلال و پرسپولیس برایم مهم نیست. نتیجه تیم خودم مهم است. بهترین عملکرد را می‌خواهم از آنها بگیرم.

شجاعی تصریح کرد: دو بازی پیش با صنعت نفت که تیمی است دوستش دارم و فوتبالم را از همان جا آغاز کردم بازی داشتم. اگر می‌خواستم چیزی را لحاظ کنم برای صنعت نفت لحاظ می‌کردم ولی ما با قدرت بازی کردیم. فردا هم مطمئن باشید همینطور است. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند اما نتیجه آنها اصلا اهمیت ندارد.

او درباره پیشرفت بازیکنان باتجربه‌ای همچون داریوش شجاعیان و یونس شاکری از زمان روی کار آمدن خودش در هوادار و احتمال تمدید با آنها تصریح کرد: اینها منوط به ماندن من در هوادار و اصلا فوتبال است باید ببینیم من اصلا ادامه می‌دهم یا نه! قراردادم تا پایان فصل جاری است. نمی دانم هم چه تصمیمی می‌گیرم. این بازیکنان هم که اسم آوردید همه خیلی خوب هستند اما درباره آینده آنها نمی‌توانم نظری دهم چون خودم هم نمی دانم چه چیزی رخ می‌دهد.

شجاعی در خصوص ادامه همکاری با هوادار گفت: من ممنون آقای رحیمی مدیرعامل تیم هستم. امروز که اینجا نشستم تعریف از تیم ما می‌شود. قبل از آقای رحیمی از بازیکنانم تشکر می‌کنم که باعث تمام تعریف و تمجیدها هستند. هیچ صحبتی با هیچ تیمی نکردم و درباره هوادار هم چیزی نمی دانم. من تمام تمرکزم را روی این بازی‌ها گذاشتم و با فراغ بال سپس تصمیم می‌گیرم.

او درباره محروم تیمش برای بازی با پرسپولیس گفت: میری را نداریم.

شجاعی درباره گل خوردن‌های تیمش و عدم حفظ نتیجه تاکید کرد: قطعا این ایراد من است. به خاطر فشردگی بازی‌ها نمی‌توان خیلی کار انجام داد. من به بازیکنانم هم گفتم اینگونه نیست که جون خوب گل می زنیم خط حمله خوب است و دفاع بد! بلکه دفاع از حمله شروع می‌شود.

شجاعی درباره حمایت تراکتوری‌ها از او و احتمال حضورش در این تیم تصریح کرد: لطف آنها که واقعا زیاد است. ارادت به آنها دارم اما من فکر می‌کنم آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور تنها مطالبات من و اشکان دژاگه برایش سخت بود که پرداخت کند. اشکان دژاگه کیلومترها دورتر آمدند اما به هر حال تیم تراکتور سرمربی و مربی دارد. حتما تصمیماتی که گرفتند به آن فکر هم کردند.

او درباره میزان مطالباتش از تراکتور تاکید کرد: من و دژاگه یک سال تمام پول نگرفتیم. آن موقع نزدیک ۲۰ میلیارد تومان بود. هیچ کس احتمالا نمی‌داند.

شجاعی در ادامه شفاف سازی درباره زمان حضورش در تبریز و اینکه پول حضور در هتل را هم از قراردادشان کسر کردند گفت: خیلی چیزها را از من کسر کردند. من خیلی هزینه‌ها کردم که نمی‌خواهم الان بگویم. از جیب خودم یکسری چیزها خریدم اما حالا بماند و بعدا صحبت می‌کنم.

او درباره حمایت‌های حسین فرکی گفت: او همیشه پدرانه و دلسوزانه من را راهنمایی می‌کردند. این یک فلسفه است. نویدکیا از زمانی که به مس رفسنجان آمدند شاهکار کردند. این یک تفکر و فلسفه است که او به این سرعت در تیمش ایجاد کرد من خودم هر وقت نتیجه آنها را می‌دیدم لذت می‌برم. امیدوارم همچنان موفق باشد. من هم آنچه دیده بودم را دوست داشتم برطرف کنم. در صدد برطرف کردن موارد هستیم. حداقل پروسه‌ای که یک مربی باید تفکراتش را پیاده کند حداقل ۶ ماه است.

شجاعی در خصوص اینکه ترسی بابت بازی هجومی مقابل تیم‌های بزرگ ندارید، گفت: اگر قرار باشد برای هر بازی با توجه به عملکرد تیم حریف، فلسفه خود را تغییر دهیم باید ببینیم تیم حریف چه کار می‌کند و ۱۵ تاکتیک بچینیم اما من فکر می‌کنم باید در تاکتیک‌های خودمان قوی باشیم و آن را به حریف دیکته کنیم.

شجاعی در پایان بار دیگر بابت گفتن کلمه نامناسب عذرخواهی کرد و گفت این کلمه را اصلا نباید می‌گفتم و حالا از تمام افراد بخصوص بانوان عذرخواهی می‌کنم.

منبع: مـهر

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]