مدارس تهران شنبه تعطیل شد؟
مدارس تهران شنبه تعطیل شد؟

عضو هیئت بازرسی استان تهران گفت: ‌با توجه به اینکه انتخابات در استان تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد تا حدود دو ساعت پس از انتخابات نتایج اعلام شود. بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در اول صبح فردا(۲۲ اردیبهشت) مشکلی برای حضور در مدارس و ادارات وجود نخواهد داشت. این در حالی است […]

- مدارس تهران شنبه تعطیل شد؟

عضو هیئت بازرسی استان تهران گفت: ‌با توجه به اینکه انتخابات در استان تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد تا حدود دو ساعت پس از انتخابات نتایج اعلام شود. بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در اول صبح فردا(۲۲ اردیبهشت) مشکلی برای حضور در مدارس و ادارات وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که فرماندار مشهد گفت: بعد از اتمام زمان رای‌گیری برای تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری و متعاقبا اعلام خواهد شد.

محسن داوری بیان کرد: در شعب بازدیدشده، عوامل از مشارکت مردم سخن می‌گفتند و از این موضوع خرسند بودند. بنابراین به علت مشارکت زیاد مردم به شعب اخذ رای پیشنهاد تمدید انتخابات را خواهیم داد و در صورت موافقت وزارت کشور، زمان رای‌گیری تمدید خواهد شد تا افرادی که قصد دارند رای بدهند، از این فرصت استفاده کنند.

فرماندار مشهد ادامه داد: در شعب اخذ رای نظم و انضباط خوبی برقرار است و در مصاحبه‌های انجام‌شده، مردم از امکانات شعب رای رضایت و همچنان در شعب حضور داشتند. به دلیل ازدحام جمعیت، در برخی از شعبه‌ها، صندوق سیار فرستاده شده است. هم چنین تعدادی از شعب سیار در بوستان‌ها و مراکز پرجمعیت فعالیت می‌کنند.

داوری گفت: ۲۰ درصد شعب را صندوق‌های سیار تشکیل می‌دهند و آمادگی حضور در مراکز مختلف و خدمت‌رسانی به افرادی که در بستر بیماری هستند را دارند.

وی اضافه کرد: در ارزیابی که از شعب اخذ رای صورت گرفته است، تعداد آرا و مشارکت مردم طبق پیش‌بینی بوده است اما درصد مشارکت هنوز مشخص نیست. همشهریان عزیز از ساعت اولیه شروع اخذ رای در شعب حضور یافته و مشارکت مطلوبی را ارائه داده‌اند.

فرماندار مشهد افزود: بعد از اتمام زمان رای‌گیری برای تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری و متعاقبا اعلام خواهد شد. باتوجه به وسعت عظیم شهرستان مشهد، بعد از اتمام زمان رای‌گیری صندوق‌های رای از مناطق ۲۳ گانه حوزه انتخابیه به ستاد فرمانداری ارسال و فرایند تجمیع و شمارش آراء آغاز می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]