پوشش زنده بازی های آسیایی| نوروزیان در تیراندازی فینالیست شد- اخبار رزمی
پوشش زنده بازی های آسیایی| نوروزیان در تیراندازی فینالیست شد- اخبار رزمی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس، روز ششم بازی‌های آسیایی جمعه هفتم مهرماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. نتایج لحظه به لحظه ورزشکاران ایرانی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید: تیراندازی: نمایندگان کشورمان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت در خط آتش ایستادند و در پایان دور مقدماتی تفنگ […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس، روز ششم بازی‌های آسیایی جمعه هفتم مهرماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه ورزشکاران ایرانی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تیراندازی:

نمایندگان کشورمان در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت در خط آتش ایستادند و در پایان دور مقدماتی تفنگ پنجاه متر سه وضعیت پوریا نوروزیان با امتیاز ۵۸۴ در رده هشتم ایستاد و راهی فینال شد. مهیار صداقت و امیر محمد نکونام با امتیاز ۵۸۲ و ۵۷۶ به ترتیب در رده‌های دوازدهم و بیستم ایستادند.  در بخش تیمی نیز تیم ایران با ترکیب پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیر محمد نکونام با امتیاز ۱۷۴۲ در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو ورزشکاران ایران در ۷ رشته ورزشی تیراندازی، هندبال، ژیمناستیک، شطرنج، تنیس روی میز، دوومیدانی و بوکس به مصاف رقبای خود می‌روند.

ادامه دارد…

 

منبع خبر: تسـنیم